رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین مطرح کرد

پرداخت بیش از 400 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی در قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تعداد تسهیلات پرداختی هفته گذشته 502 واحد تولیدی و صنعتی برابر 422 میلیارد تومان و امروز هم به 607 واحد صنعتی و تولیدی برابر با 432 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۸۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان قزوین که با حضور فریدون همتی استاندار قزوین و جمعی از مدیران بانک‌ها و مؤسسات استان قزوین در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به پرداختی‌های بانک‌ها در بخش صنعت اظهار داشت: تعداد تسهیلات پرداختی هفته گذشته 502 واحد برابر 422 میلیارد تومان و امروز هم 607 واحد برابر با 432 میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: عمده این پرداختی‌ها در حوزه صنعت بوده و حوزه کشاورزی سهم کمتری از این تسهیلات داشته که این پرداخت‌ها از مرداد ماه تا بهمن سال جاری بوده است.

استاندار قزوین هم در ادامه با توجه به مشکلات موجود در بخش صنعت تصریح کرد: به دلیل حساسیت امر و برای رفع مشکلات موجود در واحدهای تولیدی و کارآفرینان، از امروز هر روز جلساتی برای گزارش کار بانک‌ها و عملکرد آن‌ها برگزار می‌شود.

فریدون همتی با تأکید بر عملکرد بهینه بانک‌ها نسبت به گذشته افزود: بانک‌ها باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم در زمینه پرداخت تسهیلات به‌کار گیرند.

وی افزود: بخش خصوصی و دولتی باید به تولیدکنندگان و کارآفرینان کمک کند تا آنان بتوانند واحدهای تولیدی خود را بدون دغدغه و با آسودگی خاطر اداره کنند.

استاندار قزوین هم چنین در زمینه حمایت از صنایع دستی و هنری استان قزوین عنوان کرد: این صنایع نیاز به حمایت و رسیدگی دارند و برای پیشبرد کمک به آن‌ها، با خرید از این صنایع هم تشویقی در زمینه بهبود کار این واحدها و هم کمک به روند رشد تولیدات این صنایع دارد.

همتی ادامه داد: از بانک‌ها انتظار جدی داریم تا در زمینه کمک به واحدهای تولیدی، به جای تشویق نقدی کارمندان بانک‌ها، از تولیدات صنایع تولیدی استان قزوین در راستای حمایت و اشتغالزایی استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار