ساخت کارخانه تولید خوراک دام در گناوه

خلیج فارس: مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: برای احداث تنها کارخانه تولید خوراک دام دراستان بوشهر دراین شهرستان هفت میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۴۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 02 June 2015
تابناک بوشهر: سیدحسن موسوی روز سه شنبه در بازدید از این کارخانه افزود: این کارخانه ازسوی بخش خصوصی راه اندازی شده که علاوه بر تامین خوراک دام های استان ایجاد اشتغال کرده است.

وی اضافه کرد: این کارخانه در هفته جهادکشاورزی به صورت رسمی افتتاح می شود.

مدیر این کارخانه گفت: این واحد درزمینه تولید خوراک دام سبک و سنگین فعال است و محصولات آن نیازهای واحدهای پرورش و پرواربندی گوسفند، گوساله تامین می کند.

کاوه ابراهیمی افزود: ظرفیت ماهانه تولید این کارخانه 200 تن است که قابل افزایش 2.5 برابری دارد و محصولات آن به صورت کنستانتره با تعرفه دولتی به دامداران کل استان به فروش می رسد.

وی هزینه ساخت این کارخانه را هفت میلیاردریال عنوان کرد و گفت: همه هزینه آن را تامین کرده ام و برای اخذ تسهیلات بانکی تشکیل پرونده داده که در شرف دریافت است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این پروژه شش نفر به صورت مستقیم و نزدیک به 40 نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

ابراهیمی مواد تشکیل شده خوراک دام را شامل جو، ذرت، سویا، سبوس، کلزا، صدف، موادمعدنی، ویتامینی و روغن عنوان کرد و گفت: خوراک دام برمبنای میزان نیاز انرژی و براساس سن دام تهیه می شود.

وی بیان کرد: مواد خوراکی تهیه شده نقشی مهم درتکمیل و تامین مواد مورد نیاز ویتامینی و پروتئینی دام ایفا می کند که روی علوفه تغذیه دام ریخته و مصرف می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار