نتایج انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مشخص شد

انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان از صبح روز چهارشنبه به صورت الکترونیکی برگزار شد و در نهایت هیئت مدیره برای دو سال آتی مشخص شدند.
کد خبر: ۴۳۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ 01 June 2017
به گزارش تابناک تبریز، خانم حمیده بردباری با ۴۵ رای و مرتضی شفیعی با ۲۷ رای به عنوان نمایندگان مدیران مسئول به عضویت هیئت مدیره خانه مطبوعات درآمدند. در این بخش علی عباسی با ۲۶ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

در بخش خبرنگاران نیز مریم خدابخش با ۶۲، ناهیده ابراهیم زاده با ۳۸، سید هادی شاطر موسوی ۳۲ و مهدی جمالی ۲۴ رای به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات استان انتخاب شدند. در این بخش نیز رسول پورزمانی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

در بخش نمایندگی روزنامه سراسری نیز اسد فلاح با ۲۴ رای به عنوان عضو اصلی و احمد مرادپور با ۲۳ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در بخش نمایندگی های خبرگزاری ها نیز اسد بابایی با ۵۲ رای به عنوان عضو اصلی و مهرداد خوشکار مقدم با ۳۶ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

در بخش بازرسان خانه مطبوعات نیز سعید ایریلوزادیان با ۴۲ و محمدرضا ربانی با ۳۷ رای به عنوان بازرسان خانه مطبوعات انتخاب شدند. لیلا پاشایی نیز با ۲۳ رای به عنوان عضو علی البدل این بخش انتخاب شد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار