برگزاری آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل (ره) در مصلی کرمان

نماینده ولی فقیه در استان کرمان از برگزاری آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی کرمان خبر داد و خواستار حضور گسترده مردم در این آیین شد.
کد خبر: ۴۳۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 03 June 2017
آیت الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام ۱۴ خرداد ماه جاری از ساعت ۱۸ در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار می شود.

 وی خواستار حضور گسترده مردم در این آیین شد و افزود: امام راحل (ره) حقی بزرگ بر گردن ملت ایران دارند.

آیت الله جعفری با برشمردن ویژگی های بارز امام خمینی (ره) بیان کرد: ایشان مردم سیاست و متخصص در زمینه عرفان، فلسفه، علم، ادبیات، تفسیر و ... بودند.

وی اسلام و مردم را دو اصل مهم در اندیشه امام راحل (ره) دانست و گفت: امام خمینی (ره) همواره خواستار توجه مسئولان به جایگاه و نقش مردم بودند و تاکید داشتند که تمامی امور باید براساس ارزش ها و دستورات اسلام باشد.

آمریکا اعتقادی به حقوق بشر ندارد

امام جمعه کرمان مطرح شدن ادعای حقوق بشر از سوی آمریکا را اقدامی برای فریب مردم دانست و افزود: اینان تنها مدعیان حقوق بشر هستند و خود هیچ اعتقادی به این مساله ندارند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران نعمتی بزرگ است که به ملت ایران اعطا شده و باید قدران آن باشیم.

آیت الله جعفری با اشاره به اینکه ایثارگران فراوانی برای به ثمر رسیدن و تداوم انقلاب جان خود را نثار کرده و به شهادت رسیده اند، گفت: اکنون هم وظیفه داریم برای حفظ و حراست از کیان انقلاب با تمام توان تلاش کنیم.

وی پایبندی به اصل ولایت فقیه را مورد تاکید قرار داد و افزود: در تمامی زمینه ها باید نگاهمان به ولی فقیه باشد و حول این محور اتحاد داشته باشیم چرا که در صورت ایجاد تفرقه ضرر خواهیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار