احتمالا بوی نامطبوعی که در شهر استشمام شد از "تانکرهای سوخت" بوده است

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: به احتمال زیاد بوی نامطبوعی که چند شب قبل (جمعه شب) در شهر کرمانشاه استشمام شد، ناشی از تانکرهای حمل سوخت بوده است.
کد خبر: ۴۹۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،رضا محمودیان ، با اشاره به بوی نامطبوعی که چند شب قبل در برخی از نقاط شهر کرمانشاه استشمام شد، اظهار کرد: این بو باعث آزار تعدادی از شهروندان شد و چند نفر را راهی بیمارستان کرد.

وی ادامه داد: عمده این بوی نامطبوع در محلاتی از جمله شریعتی، شهرک صادقیه، دلگشا و... استشمام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف از جمله آب و فاضلاب، محیط زیست و ... متولی بررسی عامل این بوی نامطبوع شدند، یادآوری کرد: این دستگاه‌ها یک هفته زمان دارند که نتیجه نهایی را اعلام کنند.

محمودیان محتمل‌ترین عامل برای این بوی بود را تانکرهای حمل سوخت دانست و عنوان کرد: احتمال می‌رود تانکرهای حمل سوخت پسماند سوخت خود را در محدوده شهر تخلیه کرده باشند که باعث این بوی نامطبوع شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تانکرها احتمالا پسماند خود را در محدوده کمربندی غربی تخلیه کرده اند که مردم محلات مجاور این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه تاکید کرد: با هماهنگی که با پلیس راه و شرکت نفت انجام شده مقرر شده از این پس با تانکرهایی که پسماند سوختی خود را در محدوده شهر تخلیه کنند، برخورد جدی شود.

به گفته این مسئول، در صورت تایید قطعی این موضوع که تخلیه پسماند سوختی باعث بوی نامطبوع شده، تانکر متخلف شناسایی و با راننده آن برخورد خواهد شد.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار