مهندس حمیدرضا افقی مدیریت منابع آب شهرستانهای غرب مازندران

بررسی برنامه های منابع آب شهرستانهای غرب مازندران

اقدامات صورت گرفته در بخش مهندسی رودخانه در سال های اخیر بسیار خوب اما ناکافی بوده است و باید توسعه یابد. این جلسه در محل امور منابع آب تنکابن و با حضور تعدادی از مسئولین محلی برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 25 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، برنامه های منابع آب شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد با حضور نماینده غرب مازندران بررسی شد.
بررسی برنامه های منابع آب شهرستانهای غرب مازندران 
 
بر اساس این گزارش، اقدامات و برنامه های مدیریت منابع آب شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد با حضور دکتر شریعت نژاد نماینده مردم منطقه بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.   
 
  این جلسه در محل امور منابع آب تنکابن و با حضور تعدادی از مسئولین محلی برگزار شد.
 
در ابتدا آقای مهندس حمیدرضا افقی مدیریت منابع آب شهرستان های مذکور، با بیان جایگاه و نقش آب در اقتصاد کشاورزی و گردشگری منطقه به تشریح طرح ها از جمله پروژه آبرسانی شهرستان های مذکور از محل سدها از جمله سد میجران، پروژه های مهندسی رودخانه از جمله پروژه دیواره سازی کترا و پروژه های لایروبی و ساماندهی رودخانه و اقدامات حفاظتی امور در بخش آب سطحی و زیرزمینی به خصوص جلوگیری از برداشت های غیر مجاز شن و ماسه و دخل و تصرف در بستر مجاری آبی و بازرسی و همکاری دستگاه ذی مدخل به ویژه مراجع قضایی و انتظامی سبب شد تا میزان جرایم در این بخش به حداقل ممکن برسد و در طی شش ماه اول سالجاری ما شاهد شناسایی بیش از 20 حلقه چاه و انسداد 6 چاه غیرمجاز و توقیف 7 دستگاه حفاری باشیم.
 
سپس آقای دکتر شریعت نژاد با قدردانی از تلاش خوب امور منابع آب منطقه، از غرب استان به عنوان یکی از مناطق سیل خیز یاد کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در بخش مهندسی رودخانه در سال های اخیر بسیار خوب اما ناکافی بوده است و باید توسعه یابد.
 
وی در پایان با اشاره به مشکلات کمبود آب شرب مردم منطقه و جمعیت گردشگر آن به ویژه در فصل گرما، بر تسریع در مطالعه و اجرای سدهای دو هزار و سه هزار تاکید کرد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار