رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

کسب رتبه سوم قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید/ ثبت‌نام 1571 واحد صنعتی در بهین‌یاب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از کسب رتبه سوم در مبلغ و تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط استان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 571 واحد صنعتی و کشاورزی درخواست‌کننده تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده است.
کد خبر: ۵۳۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: تاکنون 219 واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات به مبلغ 150 میلیارد تومان دریافت کرده است.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته از 34 فقره بازدیدی که توسط گروه کارشناسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بانک و استانداری انجام شد، از این تعداد 24 فقره مورد تصویب قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از کسب رتبه سوم در مبلغ و تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط استان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 571 واحد صنعتی و کشاورزی درخواست‌کننده تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده که از این تعداد 710 واحد مربوط به بخش صنعت و معدن و 861 واحد کشاورزی است.

پرزحمت ادامه داد: روند پرداخت تسهیلات رونق تولید طبق سنوات گذشته در حال انجام بوده و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و دستگاه‌های مربوطه در قالب برگزاری جلسات، برطرف می‌شود.

این مسؤول مطرح کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات می‌طلبد مدیران بانک‌ها تعامل خود را بیش از پیش افزون کرده و در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این سازمان را یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار