تهیه جهیزیه برای200نوعروس‌نیازمند در بابل

کد خبر: ۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ 22 January 2015
مدیر موسسه آبشار عاطفه‌ بابل گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) همزمان با سراسر کشور برای نخستین‌ بار در بابل برای 200 زوج نیازمند جهیزیه تهیه می‌شود.
 
به گزارش فارس، معصومه شعبانی شامگاه چهارشنبه در بازدید مسئولان این شهرستان از این موسسه اظهار کرد: سازمان آبشار عاطفه با 200 شعبه در سراسر کشور به کمک خیران فعالیت خود را آغاز کرد که بابل برای سه سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست در سطح کشور شد.

وی با اشاره به اینکه این موسسه هزار خانواده را زیرپوشش دارد، بیان کرد: فرزندان یتیم، بی‌سرپرست، بدسرپرست، خانواده زندانیان، بیماران صعب‌العلاج و مستمندان زیرپوشش این موسسه هستند.

شعبانی محدودیت مکانی را مهم‌ترین مشکل این موسسه برشمرد و خاطرنشان کرد: با وجود 30 پرسنل این مرکز مکان موجود استیجاری بوده که پرسنل ما مجبور به کار در دو شیفت متفاوت هستند و این در حالی است که انبار نداریم.

وی با بیان اینکه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) همزمان با سراسر کشور برای نخستین‌بار در بابل برای 200 زوج نیازمند بابل جهیزیه تهیه می‌شود، گفت: این مرکز هر دو ماه به 50 نوعروس نیازمند جهیزیه اهدا می‌کند که در سال پنج نوبت اهدا جهیزیه داریم.

وی یادآور شد: هر جهیزیه شامل 9 قلم جنس ضروری به ارزش ریالی سه میلیون و 500 هزار تومان بوده که از سوی خیران تامین می‌شود.

مدیر موسسه آبشار عاطفه بابل افزود: 50 پزشک به صورت رایگان و تعدادی از داروخانه‌ها، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و بعضی بیمارستان‌ها با موسسه قرار داد همکاری دارند.

شعبانی از افتتاح دومین شعبه آبشار عاطفه بابل خبر داد و افزود: در این شعبه به خانم‌های زیرپوشش موسسه آموزش تولید 21 نوع صنایع‌دستی و آموزش کارآفرینی داده می‌شود و با برپایی نمایشگاه، دست ساخته‌های آنها به فروش می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار