جلال میرزایی مطرح کرد؛

ارتقا مهران به فرمانداری ویژه

دکتر میرزایی نماینده مردم ایلام و رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید در مجلس اعلام کرد: به جد پیگیر ارتقا فرمانداری مهران به درجه ویژه هستم.
کد خبر: ۶۵۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 03 September 2018

نماینده مردم ایلام و رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید در مجلس اعلام کرد: به جد پیگیر ارتقا مهران به فرمانداری ویژه هستم.


به گزارش تابناک ایلام؛جلال میرزایی اظهارکرد: به منظور ارائه خدمات مناسب و نیز عدم تمرکز اداری و کاهش مراجعات مردم به مرکز استان وهمچنین در راستای بستر سازی عملی برای توسعه در آمایش شهرستانی و نیز محرومیت زدایی و توزیع عادلانه منابع و بودجه شهرستانی می بایست مهران با توجه به ظرفیت های متعدد به فرمانداری ویژه تبدیل شود.


وی افزود: امروز نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه هم نام و آوازه شهر مهران بعنوان دروازه عتبات عالیات معروف شده است و این معروفیت حتی بیشتر از مرکز استان، یعنی ایلام است. بصورتیکه اگر از اکثر ایرانیان از هر سن و دسته و قشری که بپرسی، نام مهران بواسطه ورودی امن و نزدیک به عتبات در کشور عراق می شناسند و یا به آن سفر کرده اند.


میرزایی با توجه به ظرفیت های موجود بیان کرد: خبر تصویب مهران به منطقه آزاد و همچنین وجود سرمایه خدادادی نفت و گاز و زمین های مرغوب کشاورزی از مهران نگینی ساخته است که ویژه بودن آن را بارز کرده است. بر همین اساس ارتقاء مهران به فرمانداری ویژه نیز همدلی و همراهی اکثریت افراد ذی نفوذ را می طلبد تا با پیگیری مجدانه و مدیریت جناب استاندار بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.


میرزایی با توجه به جدیت وپیگری های استاندار ایلام گفت: آقای سلیمانی در این امور فردی جدی و پیگیر است و با توجه به تجربه و توان رایزنی و شناخت مقامات مرتبط در مرکز انتظار می رود با تمام توان و ظرفیت بالایی که دارد، ورود کرده تا خبر خوش ارتقاء این نگین سبز ایران به فرمانداری ویژه در دوران استانداری ایشان ثبت و ماندگار شود.

میرزایی همچنین اضافه کرد در اکثر استان های کشور فرمانداری ویژه وجود دارد و انتظار میرود علاوه بر مهران ، فرمانداری دهلران هم که دارای این پتانسیل است مد نظر قرار بگیرد.
پی نوشت:
فرمانداری ویژه یکی از مراکز دولتی وابسته به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران است که از نظر سلسله‌مراتب اداری فراتر از فرمانداری و فروتر از استانداری قرار دارد. فرمانداری ویژه بخش عمده‌ای از اختیارات استانداری را دارد و تشکیلاتی است که از فرمانداری گسترده‌تر، توانمندتر و بزرگتر ولی از استانداری، کوچکتر و محدودتر است. فرماندار ویژه معاون استاندار محسوب می شود و همچنین برخی از مدیران شهرستانی به درجه معاون مدیرکل ارتقا می یابند. بودجه این فرمانداری ها هم بیشتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار