تعطیلی واحدهای عرضه لبنیات سنتی در فارس

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه کوار از تعطیلی ۲ واحد مرکز تهیه و توزیع محصولات لبنی به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 24 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: زهرا قاسمی کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کوار، گفت: فعالیت ۲ واحد مرکز تهیه و توزیع محصولات لبنی سنتی در شرایط محیطی کارگاه، کاملا غیر بهداشتی و بدون مجوز اداره بهداشت بود و طبق قانون، با هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی از ادامه فعالیت آن واحد، جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه میزان آلودگی میکروبی در لبنیات سنتی بالا است، افزود: لبنیات سنتی غیر پاستوریزه مورد تائید وزارت بهداشت نیست، زیرا مصرف این نوع لبنیات خطر ابتلا به تب مالت را به همراه دارد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره به اینکه کارشناسان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت شهروندان، با جدیت کامل بر همه واحد‌های زیر پوشش، نظارت مستمر و دقیق دارند، تصریح کرد: همه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از نظر کیفیت محصولات غذایی ارزیابی می‌شوند و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی، با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

این کارشناس مسئول بهداشت محیط بیان کرد: هدف از برخورد با عرضه کنندگان مواد غذایی افزایش ایمنی مواد غذایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار