گیلان قهرمان مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان کشور شد

کد خبر: ۶۹۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 13 December 2018

تابناک / رقابت های قایقرانی آب های آرام بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، با قهرمانی تیم گیلان در رده سنی بزرگسالان پابان یافت.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در جریان این مسابقات که در تهران و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان جریان داشت، تیم گیلان در رده سنی بزرگسالان با تصاحب مدال های رنگارنگ و کسب 63 امتیاز بالاتر از تیم های تهران و توابع تهران قرار گرفت و عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.
سعید علیپور افزود: در جریان این مسابقات و در رشته های مختلف ، در کایاک یک نفره 200 متر بزرگسالان، آتنا رئوفی از استان گیلان عنوان قهرمانی را کسب و مدال طلا را تصاحب کرد؛ همچنین پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه دیگر بانوان قایقران گیلانی در این رشته توانستند به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گیرند و مدال های نقره و برنز را کسب کنند تا هر سه مدال کایاک 200 متر بزرگسالان به ورزشکاران گیلانی تعلق گیرد.
وی اضافه کرد: در فینال کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان نیز الناز شفیعیان از گیلان پس از ورزشکاری از همدان روی سکوی دوم قرار گرفت و مدال نقره این بخش را برگردن آویخت؛ در فینال کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور پس از تیم تهران روی سکوی دوم قرار گرفت تا مدال نقره این ماده را نیز تصاحب کند.
علیپور افزود: در فینال کایاک چهارنفره 500 متر بزرگسالان، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان، نجمه سجادی، آرزو صیاد و نرجس کارگرپور پس از تهران دوم شد تا به مدال نقره این رشته نیز دست یابد ضمن آنکه در جریان رقابت های قایقرانی آب های آرام بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در ماده کانو دو نفره مسافت 500 متر رده سنی بزرگسالان ، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از استان گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات شدند.
وی اضافه کرد: در ماده کایاک یک نفره 500 متر رده سنی بزرگسالان هم الناز شفیعیان دیگر قایقران شایسته گیلانی حاضر در این مسابقات، پس از ورزشکارانی از استان های همدان و تهران، روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز کسب کرد.
در رقابت های قایقرانی قهرمانی آب های آرام بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش کانو و کایاک در مواد مختلف و به مدت دو روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران با هم به رقابت پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار