بهسازی بیمارستان ها و ساماندهی پسماند و 2 رودخانه رشت مطالبه آیت الله فلاحتی از رییس جمهور

کد خبر: ۷۲۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 07 March 2019

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان در شورای اداری استان از رییس جمهور بهسازی بیمارستان ها و ساماندهی پسماند و رودخانه ها ی زرجوب و گوهر رود را خواستار شد.


نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در شورای اداری استان با اشاره به اینکه فقر و محرومیت گیلان در زیر سرسبزی این استان پنهان شده است گفت : برخی از بیمارستان های گیلان نظیر پورسینا و دکتر حشمت رشت قدمت100 ساله دارند که نیازمند نوسازی است.


آیت الله فلاحتی خواستار ساخت هر چه زودتر بیمارستان هزار تختخوابی گیلان برای افزایش کیفیت و کمیت خدمات درمانی در گیلان شد.


وی در ادامه گیلان را مهد علما ، نخبگان و اندیشمندان همچون سالار دیلمی اعلام کرد و گفت : امکانات و زیر ساخت گیلان باید شایسته مردم انقلابی – مومن – نجیب و پرتلاش این استان باشد.


امام جمعه رشت گیلان را از دیرباز دروازه مناسبات اقتصادی و فرهنگی با اروپا دانست و خاطرنشان کرد : باراه اندازی خط آهن قزوین – رشت و اتصال آن به خط آهن بین مللی بستر افزایش مراودات اقتصادی و فرهنگی با کشورهای آسیای میانه – عراق – شبه قاره هند افزایش می یابد.


وی به سخنان رییس جمهور در جمع مردم گیلان مبنی بر اینکه آمریکا می خواهد ایران به 40 سال گذشته برگردد اشاره و تصریح کرد : برای به خاک مالیدن پوزه آمریکا به خاک باید به توانمندی ها و متخصصان داخلی اتکا کرد.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اروپاییان یدک کش غرب و سلطه جو هستند افزود : برای بی نیاز از اروپاییان باید روابط خود را با کشورهای دوست و همسایه همچون عراق و روسیه افزایش داد.


آیت الله فلاحتی در پایان خطاب به رییس جمهور تاکید کرد : گیلان با داشتن 8 هزار شهید دفاع مقدس ، انقلاب ، حدود 30 شهید مدافع حرم و مردمانی که هیمشه در صحنه های حساس انقلاب حاضرند شایسته امکانات بیشتری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار