حضور جامعه ورزش در محله سعدی

جامعه ورزش و جوانان فارس در یک اقدام انسان دوستانه با حضور در منطقه سعدی شیراز به یاری سیل زدگان شتافتند.
کد خبر: ۷۲۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸ 29 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: قهرمانان، پیشکسوتان، سازمان های مردم نهاد، هیات های ورزشی و دست اندرکاران اداره کل ورزش و جوانان فارس عصر جمعه در یک حرکت جوانمردانه با حضور در منطقه سعدیه شیراز هدایای جنسی و نقدی خود را تقدیم همشهریان آسیب دیده از سیل پنجم و ششم فروردین ماه شیراز، کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در حاشیه بازدید از این منطق در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جامعه ورزش و جوانان وظیفه ملی و دینی خود می داند تا در شرایط بحرانی به یاری آسیب دیدگان بشتابد.
حیدرعلی کامیاب کلانتری افزود: از زمان آغاز این حادثه تلخ و دردناک ستادی درورزش و جوانان فارس تشکیل و جامعه ورزش ضمن حضور در مناطق سیل زده به یاری انها رفتند و جان بسیاری ازهموطنان را نجات دادند که می توان به تیم آفرود( اتومبیل های کوهستانی) هیات اتومبیلرانی فارس اشاره کرد که حضور شان چشم گیر بوده است.
وی اضافه کرد: ورزشکاران و قهرمان درس ایثار و کمک را به خوبی می دانند و در زمان وقوع حادثه که از قبل پیش بینی شده تمام مکان ورزشی شهر شیراز در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفت و در این مدت بیش از 10 هزار وعده غذای گرم در بین آنها توزیع شد.
این مقام مسئول ضمن تقدیر از حضور به موقع مردم فارس در صحنه، اظهارداشت: شهروندان استان فارس نشان دادند که به واقع مهمان نواز هستند و درهای منزل خود را به روی آنها گشودند که اقدامی ماندگار شد.
کامیاب تاکید کرد : تا زمانی که مردم آسیب دیده از سیل به ارامش برسند جامعه ورزش و جوانان در کنار آنها خواهد بود.
بارش شدید باران در روزهای پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد. پنجم فروردین ماه، سیل دروازه قرآن 19 کشته ، 107 مصدوم و خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت. ششم فروردین ماه نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر روبرو شدند. در این میان، وضعیت منطقه سعدی وخیم تر از سایر نقاط بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار