کشف 489 کیلو تریاک در نی ریز

فرمانده انتظامی استان از کشف 489 کیلوگرم ترياك طی عملیات های جداگانه در شهرستان هاي شيراز و ني ريز خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 30 April 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمدعلي گودرزي" در تشريح این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باند های قاچاقچيان و در پي اطلاع رسیده مبني بر اينكه فردی قصد تحويل يك محموله ترياك را دارد؛ موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتي در كمربندي شيراز، خودرو سمند حامل مواد مخدر را شناسايي و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز در يك عمليات ضربتي متوقف كردند.

سردار گودرزي تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو 267 كيلوگرم ترياك كشف و در همين راستا يك قاچاقچي دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد: در عملياتي ديگر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ني ريز" از دپو مقداري ترياك در يكي از روستاها مطلع و بلافاصله به محل مذكور اعزام شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه ماموران موفق شدند در بازرسي از يك طویله 222 كيلوگرم ترياك كشف كنند، عنوان داشت: شناسايي و دستگيري قاچاقچيان باندهاي بزرگ مواد مخدر در دستور كار پليس قرار دارد و نيروي انتظامي با تمام توان مسير را براي سوداگران مرگ ناامن مي كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار