میزبانی لیگ جهانی والیبال در ارومیه فرصت مغتنمی برای آذربایجان‌غربی است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک برگزاری لیگ جهانی والیبال در این شهر، فرصت بسیار مغتنمی برای آذربایجان‌غربی به شمار رفته و باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرد.
کد خبر: ۷۴۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ 07 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عبدالله چمن‌گلی ، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه اظهار کرد: بی‌شک برگزاری لیگ جهانی والیبال در این شهر، فرصت بسیار مغتنمی برای آذربایجان‌غربی به شمار رفته و باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن، میزبانی این مسابقات از لحاظ دیپلماسی سیاسی بسیار حائز اهمیت بوده و از لحاظ اقتصادی نیز باید از این فضا و امکانات برای درآمدزایی، بهترین استفاده را کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و دبیر مسابقات لیگ جهانی والیبال با تاکید بر اینکه مردم ارومیه باید به سبب برگزاری این مسابقات در شهر خویش شاداب و بانشاط باشند بیان کرد: مردم ارومیه باید از این مسابقات حمایت کنند تا به واسطه این حمایت‌ها شاهد خیر و برکت در استان باشیم.

وی اظهار کرد: همچنین مسوولان مربوطه باید تمامی تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار کردن و میزبانی شایسته مسابقات انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پایتخت والیبال آسیا تا 37 روز دیگر میزبان یکی از مسابقات مهم و حساس لیگ جهانی والیبال بوده و تیم‌های ایران، روسیه، لهستان و کانادا چهار تیمی هستند که در گروه موسوم به گروه مرگ از 24 تا 26 خرداد به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار