تکمیل پروژه‌های آموزشی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت:‌ انتظار می‌رود تا آغاز سال تحصیلی جدید پروژه‌های آموزشی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان اردبیل تکمیل شود.
کد خبر: ۷۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 16 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در گردهمایی فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان تکمیل و اتمام آن تعداد از پروژه‌های مدرسه‌سازی را که از پیشرفت فیزیکی 70 درصد و بیشتر برخوردار هستند در اولویت قرار دهد تا بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا آغاز سال تحصیلی جدید باشیم.

وی با تشریح نقش زیربنایی و اثرگذار دستگاه تعلیم و تربیت در پرورش نسل سالم، باانگیزه و باسواد بیان کرد: با توجه به نقش خطیر و حساس آموزش و پرورش انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی تربیتی در کنار ارائه خدمات آموزشی توسط آموزش و پرورش استان انجام شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: دغدغه ما این است که با اتخاذ تدابیر مناسب، از هر فرصت ممکن برای کمک به توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان و رفع تنگناهای موجود در مورد تامین فضای آموزشی بهره بگیریم چرا که با این امر کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش‌آموزان در سطح استان ارتقا و افزایش می‌یابد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه عمل به قانون باید با صداقت و نیک‌اندیشی همراه باشد، افزود: باید مسئولان و دست‌اندرکاران استان اردبیل به این امر توجه ویژه داشته و تلاش کنند تا با صداقت کامل قوانین را اجرایی و عملیاتی کنند.

خدابخش دست‌اندرکاران مربوطه در امر آموزش و پرورش و اطلاع‌رسانی در این حوزه را به اطلاع‌رسانی صحیح درباره روند اجرایی پروژه‌های مدرسه‌سازی فراخواند و گفت: باید وعده‌ها در این باره دقیق و به گونه‌ای باشند که تا فرارسیدن ماه مهر محقق شوند و بتوانیم نسبت به پروژه‌هایی که در مورد آنها قول داده شده اقدامات مناسب و شایسته‌ای را انجام داده و آنها را به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار