دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با رئیس و اعضاء کانون بازنشستگان و مستمری بگیران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با رئیس و اعضاء کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهر اراک دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۷۸۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 07 October 2019
 

دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با رئیس و اعضاء کانون بازنشستگان و مستمری بگیران

دکتر ثریا پازوکی در این دیدار با تبریک ۹ مهرماه روز سالمندان به این قشر عزیز و گرانقدر بویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت:: سالمندان گنجینه‌های خرد، تجربه و دانش هستند، وجود این عزیزان موهبتی برای جامعه و مایه پشت گرمی و آرامش خاطر است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: تکریم و حمایت سالمندان در دین مبین اسلام  و فرهنگ غنی ایران مورد تاکید است پس مفتخریم که در امور سلامت و درمان این قشر گرانقدر توفیق خدمت گذاری نصیبمان شده است.

دکتر ثریا پازوکی با تقدیر و تشکر از کانون‌های بازنشستگی در پیگیری مطالبات و کاستی‌ها گفت:مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با تقویت تعاملات و دریافت دیدگاه‌ها و نظرات شرکای اجتماعی به دنبال افزایش رضایتمندی از طریق بهبود مستمر و ارتقای کیفیت خدمات درمانی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در راستای افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان بازسازی و بهسازی بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) اراک انجام گردیده است، دستگاه سنگ شکن برون اندامی پس از صدور مجوز سازمان انرژی اتمی جهت خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان راه اندازی می‌شود و ۸۰ درصد کار‌های ساختمانی پروژه پلی کینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) تا پایان سال انجام خواهد شد.

حاج علی بیگی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان اراک با تقدیر از خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: کانون‌های بازنشستگی رابط بین سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان هستند و می‌کوشند با انعکاس مشکلات و به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود موجبات پیشرفت و ارتقاء سازمان را فراهم آورند. خوشبختانه ارتباط وتعامل خوبی در استان مرکزی برقرار است و برگزاری چنین جلساتی موجب دلگرمی بازنشستگان و حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

در پایان اعضای کانون اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان اراک نظرات، مشکلات و مطالبات را در بخش درمان جهت پیگیری توسط مسئولین مدیریت درمان بیان کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار