۱۸۷ کیلومتر از شیب حاشیه راه‌های استان مرکزی ایمن‌سازی شد

علی زندی فر از ایمن سازی ۱۸۷ کیلومتر از شیب حاشیه راه‌های استان خبر داد
کد خبر: ۷۹۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 31 October 2019

۱۸۷ کیلومتر از شیب حاشیه راه‌های استان مرکزی ایمن‌سازی شد

علی زندی‌فر افزود: ۸۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان مرکزی در این مدت در راستای ایمن سازی راه‌های استان خط کشی سرد شده  و نصب علایم افقی و خط نوشته‌ها  در آن‌ها صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تهیه و نصب یک‌هزار و ۴۵۰ عدد علایم ایمنی راه‌ها از جمله اخطاری، انتظامی و مسیر نما، تهیه، نصب و بهسازی تابلو‌های اطلاعاتی جاده‌ها با اولویت نقاط پر تصادف، راه‌ها آسیایی و گردشگری به میزان ۴۰۰ مترمربع و ایمن‌سازی سر گاردریل‌ها و تهیه و نصب ۱۷۰ مورد موانع صلب، دماغه‌ها و ناحیه انتقالی پل‌ها  از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در راستای ایمن‌سازی جاده‌های استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای روشنایی طولی نواحی یا گردنه‌های مه‌گیر با اولویت چراغ‌های LED از دیگر برنامه‌های این اداره کل برای افزایش ایمنی در جاده‌های استان بوده است.

 
زندی‌فر گفت: این طرح در راستای ایمن‌سازی جاده‌های استان مرکزی در تقاطع قیطانیه جاده ساوه- همدان و اراک - فرمهین اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: عملیات نگهداری، ارتقای عملکرد و حفظ سامانه روشنایی راه، چراغ‌های آذرخشی و چشمک‌زن نیز در این مدت در ۳۰۸ کیلومتر از جاده‌های اصلی استان مرکزی به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: عملیات حفظ حریم راه، رفع تصرفات غیرمجاز در این مدت در ۱۵۰ نقطه از جاده‌های استان آغاز و تا کنون ۵۵ درصد این اقدامات اجرایی شده است.

زندی‌فر گفت: ۳۵ نقطه از نقاط رابط جاده‌ای (دماغه‌ها) حادثه‌خیز استان مرکزی نیز امسال ایمن‌سازی شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات کاهش چهار درصدی تصادفات فوتی و هفت درصدی کاهش آمار تلفات را در جاده‌های استان مرکزی به همراه داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار