انصراف ۴ نامزد انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت

کد خبر: ۸۲۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 20 February 2020
فرماندار گچساران گفت: چهار نفر از از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت انصراف دادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی خوان پایه روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نامزد های انتخاباتی که برای شرکت در رقابت سیاسی مجلس یازدهم ثبت نام کرده بود، با مراجعه به فرمانداری این شهرستان انصراف خود را اعلام کرد.
وی بیان کرد: ۹ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت تایید صلاحیت شده اند که با  انصراف "زهره فولادی وندا" ،"بهنام همتی"، "سید مجید حسینی" و "نوذر بزمی "   از ادامه حضور در این عرصه، هم اکنون  تعداد نامزدهای این حوزه انتخابیه به پنج نفر رسیده است.
خوان پایه اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شایسته و باشکوه در این شهرستان فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی تصریح کرد: برخلاف جو سازی منفی در مورد امنیت انتخابات، هم اکنون شور و شوق موجود در فضای شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشان از برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری در این منطقه را دارد.
خوان پایه ابراز کرد: تدارکات لازم برای ۲هزار و ۵۰۰ نیروی شعبه های اخذ رای، نیروهای خدماتی و پشتیبانی صورت گرفته است.
وی گفت: صبح امروز  تعرفه ها به اندازه کافی و متناسب با میزان آرای به صندوق ریخته شده ، و بعد ظهر امروز در اختیار نمایندگان فرمانداری در شعب و روسای شعب قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در این شهرستان اتخاذ شده است.
خوان پایه گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شهرستان های گچساران و باشت پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۰۵ مورد برای حوزه گچساران در نظر گرفته شده که  ۶۶ مورد در شهر و مابقی در روستاهاست.
 یک نماینده با رای مردم از این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار