کرونا در اصفهان 7 نفر را قربانی کرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را 137 نفر اعلام و خاطرنشان کرد که از میان آنها تاکنون هفت نفر جان باخته‌اند.
کد خبر: ۸۲۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 05 March 2020

به گفته آرش نجیمی تا کنون نمونه آزمایشگاهی ۶۲۳ بیمار مشکوک در این خطه مورد بررسی قرار گرفت که از میان آنها جواب آزمایش ۱۳۷ نفر، مثبت و ۴۸۶ نفر منفی شد.

وی با بیان اینکه آزمایش کرونای هفت نفر از جان باختگان در این استان نیز مثبت شده است، خاطرنشان کرد: سه نفر از این افراد در اصفهان، ۲ نفر نطنز، یک نفر خمینی شهر و یک نفر شهرضا بودند.

نجیمی با اشاره به اینکه ۸۲ نفر از افراد مبتلا به کرونا در استان اصفهان مرد و ۵۵ نفر زن هستند، افزود: تعداد این بیماران در شهرستان های اصفهان ۷۴ نفر، نجف آباد ۱۲ نفر، نطنز ۹ نفر، لنجان هفت نفر، اردستان ۶ نفر، شهرضا ۶ نفر، نایین پنج نفر، خمینی شهر چهار نفر، مبارکه چهار نفر، خوانسار سه نفر، فلاورجان سه نفر، شاهین شهر و میمه سه نفر و سمیرم یک نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۱۵ نفر از بیماران قطعی کرونا در استان از بیمارستان ترخیص شدند و ۱۱۵ نفر همچنان بستری هستند.

وی همچنین از پیوستن بیمارستان غرضی اصفهان به بیمارستان های مرجع مقابله کرونا در کلانشهر اصفهان خبر داد و اظهار داشت: بیمارستان‌های خورشید و عیسی بن مریم نیز مراکز مرجع مقابله با این بیماری در اصفهان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار