ضدعفونی بقاع متبرکه ملایر

پژمان جعفری با بیان اینکه در هفته پیش رو بقاع متبرکه مجدد غبارروبی و ضدعفونی می‌شوند، گفت: برآنیم که با محوریت و تأیید شبکه بهداشت در راستای اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه کنیم و طی ماه رمضان در محلات مختلف شهر و برخی روستا‌ها به صورت تبرکی و البته با رعایت موازین بهداشتی توزیع کنیم.
کد خبر: ۸۴۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 19 April 2020
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: حسب الامر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» این اداره از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله نسبت به تهیه و توزیع ۲۰۰۰ بسته حمایتی اقدام کرد.

به گزارش ایسنا، پژمان جعفری افزود: این بسته‌ها شامل برنج ۱۰ کیلو، مرغ دو عدد، روغن دو عدد، ماکارونی پنج عدد، رب گوجه فرنگی یک عدد، قند و شکر هر کدام سه کیلو، کنسرو ماهی دو عدد، خرما یک بسته و دو بسته پنیر است.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا در بسته‌ها ۱۰ عدد ماسک، ۱۰ جفت دستکش و یک عدد مایع ضدعفونی نیز تهیه کرده و قرار دهیم، اظهار کرد: به تعداد ۲۰۰۰ بسته تهیه شده که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است و در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و طی یک مانور تبلیغاتی در سطح شهر برای توزیع به محل معین شده انتقال می‌یابد.

جعفری خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان درباره برنامه‌های امامزادگان و بقاع متبرکه هم مناجات خوانی و پخش ادعیه از گلدسته‌های امامزاده عبدالله (ع) ملایر صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در هفته پیش رو بقاع متبرکه مجدد غبارروبی و ضدعفونی می‌شوند، گفت: برآنیم که با محوریت و تأیید شبکه بهداشت در راستای اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه کنیم و طی ماه رمضان در محلات مختلف شهر و برخی روستا‌ها به صورت تبرکی و البته با رعایت موازین بهداشتی توزیع کنیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر یادآور شد: همچنین به مناسبت فرارسیدن میلاد امام زمان (عج) این اداره اقدام به تهیه حدود ۴۰۰ پُرس غذای نذری و تقدیم میان بیماران بستری و کادر درمان شهرستان کرد.

جعفری گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در شهرستان ملایر تاکنون در چند مرحله طی هماهنگی با مسئولان و به دبیری شبکه بهداشت کمک‌های قابل توجه مالی شامل تهیه اقلام پزشکی شامل ماسک، دستکش، گان و سرنگ، تهیه و توزیع سبد ارزاق، گندزدایی امامزادگان و بقاع متبرکه طی چند مرحله صورت پذیرفت و در این راستا اعتباری افزون بر دو میلیارد ریال از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار