کمبود میوه وتره بار در بازار وجود ندارد

رضا البرزی با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه وتره بار در بازار همدان وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر میوه‌های نوبرانه وارد بازار شده است و از هفته آینده خربزه، زردآلو (از شهر‌های کاشان، شهریار و کرج) و توت سفید (از تهران) نیز به بازار همدان وارد می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 03 May 2020
رئیس اتحادیه میوه تره بار همدان از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی، گوجه‌سبز و موز خبر داد و گفت: قیمت این محصولات نسبت به ماه و سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، البرزی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در بازار ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، موز و گوجه سبز از ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه وتره بار در بازار همدان وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر میوه‌های نوبرانه وارد بازار شده است و از هفته آینده خربزه، زردآلو (از شهر‌های کاشان، شهریار و کرج) و توت سفید (از تهران) نیز به بازار همدان وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با اشاره به رو به اتمام بودن میوه هایی، چون سیب، پرتقال و کیوی در بازار خاطرنشان کرد: با آمدن میوه‌های نوبرانه در بازار، مردم تمایلی به خرید میوه‌های پاییزی مانند سیب، پرتقال و کیوی ندارند.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو گرم هندوانه در بازار همدان بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است، گفت: قیمت هر کیلوگرم توت فرنگی در بازار ۱۵ هزار تومان، خیار ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰، سیب زمینی ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان و ملون ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ هزار تومان است البته قیمت صیفی‌جات رو به کاهش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار