دستگیری سارقان موتورسیکلت در عالیشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از شناسایی و دستگیری 2 سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای موتورسیکلت در عالیشهر و اعتراف به 9 فقره سرقت موتورسیکلت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 07 September 2015
تابناک بوشهر: به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده به تشریح عملیات شب گذشته و بامداد امروز مأموران کلانتری عالیشهر و دستگیری دو سارق سابقه‌دار پرداخت و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در حوزه کلانتری عالیشهر دستورات هوشیاری صادر و تیم ویژه‌ای مأمور بررسی دقیق و همه‌جانبه این موضوع شد.

وی اضافه کرد: پس از جمع‌بندی گفته‌های مالباختگان، پلیس در تحقیقات میدانی سارق سابقه‌دار و 26 ساله‌ای را شناسایی کرد که با استفاده ار یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک بین عالیشهر و یکی از شهرهای هم‌جوار ترددهای مشکوکی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه نیمه‌شب گذشته این سارق سابقه‌دار به همراه یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در محل سکونتش در حمله غافلگیرانه پلیس دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در اعترافات اولیه ضمن معرفی همدست  24ساله خود، به 9 فقره سرقت موتورسیکلت در سه‌شنبه‌ بازار و چند نقطه دیگر عالیشهر اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی بابیان اینکه سارقان موتورسیکلت‌های مسروقه را در مناطق خشت، چغادک و بوشهر به یک‌پنجم قیمت فروخته‌اند، به شهروندان توصیه کرد که از بسته بودن درب مجتمع‌های مسکونی هنگام ظهر و شب مطمئن شوند و موتورسیکلت خود را علاوه بر قفل کردن، به تجهیزات ایمنی محکم‌تری مجهز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار