پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز پرستار

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:به همه همکاران عزیزم در گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، روز و هفته پرستار را تبریک می‌گویم و از زحمات خالصانه آنان در چند ماه گذشته صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 19 December 2020

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، دهقانی در پیامی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: به گونه‌ای که سال‌های سال این خاطره خوب ایثارگری پرستاران عزیز، از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

وی افزود: به همه همکاران عزیزم در گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، روز و هفته پرستار را تبریک می‌گویم و از زحمات خالصانه آنان در چند ماه گذشته صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آرزو می‌کنم پرستاران در کنار خانواده سالم و تندرست باشند و با انگیزه و انرژی مضاعف خدمات خداپسندانه خود را  به مردم خراسان جنوبی ادامه دهند.

وی اضافه کرد: امیدوارم پیک جدیدی نداشته باشیم اما اگر این اتفاق افتاد، بهتر از قبل آمادگی لازم را برای ارائه خدمت دارید و از هیچ کوششی فروگذار نخواهید بود برای اینکه مردم عزیزمان در مقابل بیماری مصونیت داشته باشند و اگر بیمار شدند، با خدمات شما بتوانند به زندگی معمول و روزمره خود با سلامتی کامل بازگردند.

سالروز ولادت حضرت زینب (س) که پنجم جمادی الاول است به نام روز پرستار نامگذاری شده که امسال مصادف با ۳۰ آذر است.

هفته گرامیداشت پرستار از ۲۶ آذر تا دوم دی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار