استاندار تهران خبر داد؛

تشکیل کمیته حقوقی صیانت از سلامت در استان تهران

استاندار تهران از تشکیل کمیته حقوقی صیانت از سلامت در این استان خبر داد و گفت: صنوف متخلف به دستگاه قضایی معرفی می شوند.
کد خبر: ۹۸۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 09 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه و پس از جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه روند مراجعه بیماران سرپایی و نیز بیماران بستری و فوتی کرونا را در استان تهران شاهد هستیم و رابطه معناداری نیز بین کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با افزایش ابتلاء به کرونا وجود دارد.

وی افزود: بر همین اساس مصوب شد، کمیته حقوقی صیانت از سلامت افراد جامعه در استان تهران و با حضور نماینده دستگاه‌های قضائی و انتظامی و محوریت معاونت بهداشتی ستاد کرونا استان تشکیل شود، تا صنوف و نیز دستگاه‌هایی که نسبت به اجرا پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم ندارند، پایش شوند.

استاندار تهران گفت: ما در پاساژها، پایانه‌های مسافربری درون و برون شهری، تالاردارها، رستوران‌ها و… هر هفته شاهد کاهش فاصله گذاری اجتماعی هستیم، در جلسه مصوب شد، به این اصناف اخطار کتبی داده شود و اگر همچنان بی توجهی به رعایت پروتکل‌ها تداوم داشته باشد، به دستگاه قضائی معرفی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار