مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر 90 واحد تبدیلی و بسته‌بندی مرتبط با محصولات کشاورزی در استان فعال است، از صدور 36 مجوز جدید در این بخش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 24 September 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، طهماسب غلامپور در یک برنامه خبری اظهار داشت: در استان 90 واحد صنایع تبدیلی و بسته‌بندی با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف از جمله زراعی، باغی، دام و طیور و شیلات تحت پوشش این سازمان است.
 
وی بیان داشت: در سه سال اخیر به 21 سرمایه‌گذار جدید تسهیلات پرداخت شده که جمع وام‌های ارائه شده 156 میلیارد ریال است.
 
غلامپور اضافه کرد: بعد از رسیدن طرح‌ها به مرحله تولید برای یک هزار و 775 نفر شغل ایجاد می‌شود.
 
وی با اشاره به صدور مجوزها و پروانه بهره‌برداری اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون برای پنج نفر سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی پروانه بهره‌برداری صادر شده است.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: عمده پروانه‌های صادر شده شامل کودبیولوژیک، پودر ماهی، بسته‌بندی میوه و فرآورده‌های شیلاتی است.
 
غلامپور گفت: ایجاد بستری مناسب برای صنایع تبدیلی و بسته‌بندی با ظرفیت 879 هزار تن در حوزه زراعی و باغی از مهمترین برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان است.
 
وی در پایان افزود: سال گذشته 36 مجوز تأسیس و پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی و بسته‌بندی در استان هرمزگان برای متقاضیان صادر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار