بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 25 September 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

مدیر باشگاه گیلانی هم گفت که فوتبال ما سیاست زده شده


رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: برای انتخاب مدیرعامل به دنبال فردی بودیم که با فوتبال آشنا و به دور از حاشیه باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر انزلی، احمد دنیامالی در جلسه معارفه مسعود رضائیان به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان اظهار داشت: ملوان فراز و نشیب‌های زیادی داشته و باید به مردم این دیار تبریک بگویم که با تمام مشکلاتی که وجود داشت این مردم باشگاه را سر پا نگه داشتند.

وی افزود: با توجه به مدل‌های اقتصادی که امروز با آن مواجه هستیم، یک تیم شهرستانی با حمایت محدود توانسته تیم خود را اداره کند و اگر همدلی را چاشنی کار خودمان کنیم می‌توانیم افتخارات گذشته را تشدید و مردم را خوشحال کنیم.

دنیامالی همچنین خاطر نشان کرد: دنیای اکنون فوتبال دنیایی است که سیاست‌زده شده است و تیم‌های فوتبال بیشترین ضربه را از این حرکات غیرحرفه‌ای می‌خورند و نمی‌توان با این روش‌ها ادامه داد، زیرا باعث آسیب‌های زیادی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: وقتی که امروز ما به فکر آن باشیم یعنی این باشگاه را که 70 درصد آن متعلق به مردم است به خوبی به آیندگان واگذار کنیم و با برنامه‌ریزی و همدلی می‌توان باشگاه را با شرایط قابل قبولی هدایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد در فوتبال بسیار تعیین‌کننده شده است و هر باشگاهی که بخواهد جایگاه مطلوبی داشته باشد باید کار را با برنامه‌ریزی درست به ثمر برساند و اولین چیزی که ما نیاز داریم آرامش در مجموعه باشگاه است.

دنیامالی با اشاره به اینکه در حوزه پیشکسوتان، رسانه‌ها و افکار عمومی باید با داشته‌های خودمان باشگاه را تحلیل کنیم، تصریح کرد: نمی‌توان آرمان‌گرایانه باشگاه را تحلیل کرد و باید واقع‌بینانه شرایط را مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان افزود: ملوان بندرانزلی از تیم‌هایی است که کارهای با تدبیر را سرلوحه کار خود قرار داده است و یکی از کارهایی که در دو سال گذشته باید انجام می‌شد و متأسفانه صورت نگرفت انتخاب مدیرعامل بود.

وی تصریح کرد: ما جزو تیم‌هایی بودیم که مدیرعامل نداشتیم و اعضای هیئت مدیره از روز اول به دنبال مدیرعامل بودند و با توجه به تعلق خاطری که من به این آب وخاک داشتم تمام تلاشم بر این بود که مدیر باشگاه بومی باشد و با توجه به چارچوب‌ها دنبال گزینه‌هایی گشتیم.

دنیامالی با تأکید بر اینکه یکی از مسائل مهم در فوتبال پاکدستی است، اظهار داشت: برای انتخاب مدیرعامل به دنبال فردی بودیم که با فوتبال آشنا و به دور از حاشیه باشد و درایت و تدبیر و برنامه‌ریزی را سرلوحه کارش قرار دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان بیان کرد: رضائیان کار بسیار سخت و طاقت فرسایی را در باشگاه پیش رو دارد و باید هواداران و پیشکسوتان را جذب کند. امیدواریم با حضور او شاهد نظم و انضباط در باشگاه باشیم.

رئیس شورایی که نیامده زمین اهدایی را پس گرفت!

تابناک گیلان: رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه مسئولان اداره گاز لنگرود تمایلی برای احداث اداره در زمین اهدایی این شورا را ندارند، گفت: اگر طی یک ماه تکلیف زمین مورد نظر مشخص نشود، زمین از اداره گاز لنگرود پس گرفته می‌شود.

مهران مهراب‌پور با ابراز گلایه از رئیس اداره گاز این شهرستان اظهار کرد: سال‌هاست از طرف شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله زمین 400 متری به اداره گاز برای احداث ساختمان این اداره واگذار شده اما تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر نامه‌نگاری‌های متعددی با رئیس اداره گاز لنگرود مبنی بر مشخص کردن این زمین شده اما هر بار با بهانه‌ای موضوع مذکور به تعویق افتاده است.

رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه اکنون اداره گاز لنگرود ساختمان قدیمی اداره پست را اجاره کرده است، تصریح کرد: مسئولان اداره گاز قصد احداث ساختمان اداری برای شهر لنگرود در زمین اهدایی شورای چاف و چمخاله را ندارند.

این مسئول احداث مجتمع فرهنگی و رفاهی توسط اداره گاز لنگرود را غیر قانونی دانست و یادآور شد: اگر در فرصت یک‌ماهه تکلیف این زمین 400 متری توسط اداره گاز مشخص نشود ناچاراً زمین مورد نظر پس گرفته می‌شود.

مهراب‌پور متذکر شد: احداث برق اداره‌های مهم در شهر لنگرود از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان است و زمینی که از طرف شورای اسلامی به اداره‌های مربوطه واگذار می‌شود باید در چارچوب مصوبات شورا و نیاز شهروندان باشد.

اسامی چهار زائر گیلانی کشته شده در حادثه منا اعلام شد

اسامی چهار زائر گیلانی کشته شده در حادثه امروز (پنجشنبه) رمی جمرات در صحرای منا اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت کشور؛ تا زمان مخابره این خبر؛ احمد اسماعیلی چاوند، محمدحسین رمضانی سیاه، رحمت غلامی جیرگل و ابراهیم کریم پور جزو زائران گیلانی هستند که با شماره کاروان 28159 ، به سرزمین وحی اعزام شده بودند.

بر اساس آمارهای اعلام شده تا زمان حاضر، در حادثه امروز رمی جمرات در صحرای منا ، حدود 90 حاجی ایرانی کشته و 150 تن دیگر مصدوم شدند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی، درگذشت تعدادی از حجاج گیلانی بیت الله الحرام در حادثه منا را به خانواده ها و بازماندگان آنان تسلیت گفته و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به محض اطلاع از حادثه ناگوار کشته و زخمی شدن صدها زائر از جمله زائران ایرانی در حادثه ازدحام جمعیت در رمی جمرات در منا ضمن تماس فوری با نماینده ولی فقیه ، سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و سفیر جمهوری اسلامی ایران درعربستان سعودی، دستور لازم برای بکارگیری تمامی امکانات برای رسیدگی به آسیب دیدگان این حادثه را صادر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار