ماشین آلات راهداری استان زنجان ۲۰ تا ۲۵ سال عمر دارند که تعمیر و نگهداری و نوسازی ناوگان این استان نیاز به اعتبار دارد.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 31 October 2021

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ماشین آلات راهداری در این استان نیازمند اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی برای نوسازی و تعمیر است تا خدمات مطلوب‌تری به کاربران جاده‌ای ارایه شود.
عبدالحسین علی اکبری افزود: ماشین آلات راهداری استان زنجان ۲۰ تا ۲۵ سال عمر دارند که تعمیر و نگهداری و نوسازی ناوگان این استان نیاز به اعتبار دارد.
وی گفت: از این مبلغ تاکنون ۳۰ میلیارد ریال به منظور نوسازی ناوگان راهداری استان تخصیص یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: هرچه اعتبار برای نوسازی ناوگان راهداری افزایش یابد خدمات بهتری ارائه می‌شود، اما تلاش این ناوگان ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن است.
علی اکبری خاطرنشان کرد: فعالیت راهدارخانه‌های مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان، از ۱۵ آبان ماه جاری آغاز خواهد شد.
به گفته وی، راهداران در ۳۰ راهدارخانه استان حضور شبانه روزی خواهند داشت و ارایه خدمات به کاربران جاده‌ای نیز ۲۴ ساعته انجام خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر راهداران استان در آمادگی کامل قرار دارند و در صورت نیاز خدمات‌رسانی می‌کنند.
علی اکبری افزود: امسال ‭۵۰۰‬ نفر نیروی راهدار با ‭۲۶۰‬ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در فصل زمستان در ارایه خدمات لازم فعالیت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار