رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، برنامه‌های استکبارستیز روز ۱۳ آبان شهر و استان تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 02 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روز‌های تاریخی و سرنوشت ساز در انقلاب اسلامی است که در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
وی افزود: در این روز اقشار مختلف ملت ایران از جمله دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون، با توجه به ۳ مناسبت ویژه، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره)، سالروز شهادت شهدای دانش آموز و همچنین سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، به صحنه می‌آیند و نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام می‌دارند.
سید محسن محمودی، برگزاری نشست‌های تبیینی، برگزاری یادواره دانش آموز، برپایی تریبون آزاد برای دانش آموزان و دانشجویان، گلباران مزار شهدا و به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی درمدارس، روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه، تجمع و استفاده از جوانان در اجرای برنامه‌هایی که در تهران و سطح شهرستان‌های استان تهران را از برنامه‌هایی اعلام کرد که در این ایام انجام می‌گیرد.
وی همچنین در ادامه افزود: در تجمع روز ۱۳ آبان درشهر تهران، خیابان طالقانی مقابل لانه جاسوسی آمریکا ساعت ۱۰ صبح از سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران بهره‌مند خواهیم شد و همچنین در شهرستان‌های استان تهران به ویژه ورامین، همین ساعت در تجمع مردم انقلابی، شاهد سخنرانی استاندار تهران خواهیم بود.
محمودی، تولیدات برنامه‌ها در فضای مجازی، راه اندازی پویش‌های ضد استکباری به ویژه در شبکه‌های شاد آموزش و پرورش را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار