مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه ۳۰ درصد اشتغال ایجاد شده برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در حوزه فرش و گلیم است.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 02 November 2021

جاسم محمدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال برای یک‌هزار و ۲۷۲ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد با دریافت تسهیلات در قالب ۶۵۵ طرح اشتغالزایی فراهم شد، افزود:امسال ۱۸۶ طرح فرش و گلیم برای مددجویان زیرپوشش اجرا شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شد.

به گفته وی، این نهاد در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان علاوه بر ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای و ارائه تسهیلات ارزان قیمت در زمینه بازاریابی برای فروش محصولات و تولیدات مددجویان به صورت مستقیم از طریق راهبران شغلی فعالیت دارد.

محمدی افزود: در طول اجرای طرح‌های اشتغالزایی نیز چندین مورد بازدید از مراحل اجرای طرح اشتغالزایی توسط راهبران شغلی انجام می‌شود تا مشکلات اجرای طرح شناسایی و برای برطرف شدن آنها برنامه‌ریزی شود و زمینه اشتغال پایدار فراهم شود.

وی گفت: برای کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و تامین درآمد مکفی نیز تولیدکنندگان را در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی شرکت داده می‌شوند و در بستر تجارت الکترونیک نیز برای فروش محصولات مددجویان قرار داد منعقد شده است.

به گفته وی، تعهد اشتغال امسال این نهاد سه هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار