معاون فنی مرکز بهداشت کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد:
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه از انجام واکسیناسیون سیار خبر داد و گفت: این امر فرصتی برای ارتقا ایمنی افراد در مقابل ویروس کرونا است.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 03 November 2021

سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به منظور اجرای واکسیناسیون سیار، یک آمبولانس و یک موبایل کلینیک دندانپزشکی که پیشتر فعالیت‌های دندانپزشکی را برای نواحی محروم انجام می‌داد، به عنوان پایگاه واکسیناسیون در نظر گرفتیم.

وی افزود: در مناطق حاشیه‌ای شهر که دسترسی و امکانات کافی وجود ندارد، به این منظور که افراد به پایگاه‌های تجمیعی مراجعه نکنند، اطلاع رسانی پایگاه‌های سیار از طریق پایگاه‌های سلامت انجام می‌شود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت پایگاه‌های سیار واکسیناسیون از ٨ صبح الی ١۴ بعد از ظهر انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: این پایگاه‌های سیار در مکان‌های تجمعی مانند نماز جمعه و آرامستان‌ها نیز خدمات ارائه می‌دهند.

شاه آبادی از انجام واکسیناسیون سیار در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان خبر داد و گفت: برقراری تماس با افراد
و یادآوری انجام واکسیناسیون پیشتر هم انجام می‌شد، در حال حاضر در یک طرح ضربتی و برای ارتقا پوشش واکسیناسیون صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: بهترین راه برای کنترل کرونا، واکسیناسیون است، اگر ٨۵ درصد جامعه در دو نوبت واکسن تزریق کنند، چرخه انتقال ویروس ضعیف و احتمال کنترل بیماری افزایش می‌یابد.

شاه آبادی با تاکید بر اثر بخشی تزریق واکسن بر کنترل بیماری، یادآور شد: در حال حاضر آثار واکسیناسیون قابل مشاهده است، بنابراین لازم است افراد هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار