فرماندار سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: دانش آموزان باید با رشادت‌های نسل‌های پیش از خود آشنا شده و روحیه استکبار ستیزی را کسب کنند.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 03 November 2021

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب جز شهرستان‌های پیشتاز استان کرمانشاه در زمینه واکسیناسیون است، به طور متوسط بیش از ٧٠ درصد جمعیت شهرستان واکسینه شده اند.

وی افزود: در روز‌های اخیر دانش آموزان استقبال بیشتری نسبت به تزریق واکسن داشتند، امید است با اشتیاق موجود و برنامه‌هایی که در خصوص استفاده از واحد‌های سیار در مساجد، روستا‌ها و ایستگاه‌های ثابت داریم، افراد جامانده هم برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به گرامیداشت روز ١٣ آبان، خاطر نشان کرد: یوم الله ١٣ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، دانش آموزان پیش از انقلاب اسلامی همگام با ملت ایران در مبارزات انقلاب حضور داشتند و تعدادی از دانش آموزان در این روز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، این دانش آموزان نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه باید روحیه استکبار ستیزی را به نسل‌های جدید منتقل کنیم، خاطر نشان کرد: دانش آموزان امروز هم باید به اقتضا زمانه خود روحیه انقلابی داشته و مبارزات نسل‌های پیش از خود را بشناسند.

فرزادی پور تصریح کرد: به همین مناسبت در شهرستان سرپل ذهاب برنامه‌های متعددی اجرا می‌شود که نواختن زنگ استکبار ستیزی و نورافشانی و گلباران مزار شهدای دانش آموز از آن جمله است، همچنین دانش آموزان دیداری با امام جمعه داشتند و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند، برنامه‌های داخلی در مدارس نیز برپا شد که با وجود محدودیت‌های کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بازخورد مناسبی داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار