امروز به جرئت می‌توانیم بگوییم همه دنیا اسلام و اهل بیت را می‌شناسند. مازندران استان شهدا و امامت، بزرگان و عرفا و پرافتخاری است، گفت: مازندران در طول تاریخ اهل بیتی بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 04 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:

موفقیت دلاورمردان بسیجی و سپاه و بازگرداندن نفتکش از چنگ آمریکا دنیا را به لرزه درآورده است.

 حمیدرضا حاجی بابایی ظهر پنجشنبه در مراسم ۱۳ آبان در مصلی ساری با بیان اینکه انقلاب کردیم تا ارزش‌های نظام اسلامی را در دنیا نشان دهیم، اظهار داشت: انقلاب کردیم تا اسلام به روایت اهل بیت در دنیا پرآوازه و اسلام عاشورایی و انقلابی شناخته شود.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی اکثریت ملت‌ها اسلام سعودی را می‌شناختند و اسلام اهل بیت در بین ملت‌ها شناخته شده نبود، افزود: امروز به جرئت می‌توانیم بگوییم همه دنیا اسلام و اهل بیت را می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه اولین دایره المعارف اسلامی به زبان انگلیسی در هلند نگارش شده است، ادامه داد: بعد از ۴۳ سال براساس تحولات انقلاب اسلامی کتابی به نام فاطمه در اسلام و قرآن نگارش شده است و امروز دایره المعارف های گوناگون درباره اسلام و اهل بیت نوشته شده است.

حاجی بابایی یادآور شد: امروز در تمام دنیا سنگرهای عاشورایی و اهل بیتی مستقر شده است و شهید سلیمانی نماد اسلام عاشورایی و اسلام اهل بیتی در دنیا است و موفق شدیم حتی در آمریکا کرسی دفاع از انقلاب اسلامی را در دل ملت‌ها ایجاد کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز در تمام کشورها پیام اسلام ناب شنیده می‌شود و موفق شدیم در دریای عمان و جلو چشم میلیون‌ها انسان، کشتی نفتکش را از آمریکایی با تمام امکانات جنگی بگیریم و برگردانیم.

وی گفت: این درحالی که فرانسه، روسیه و آلمان با چنین قدرتی توان چنین کاری ندارند ولی بسیجیان ما جلوی چشم آمریکا، کشتی را می‌گیرد و برمی گرداند و دنیا به لرزه درآمده است و نشان دادن قدرت اهل بیتی در دنیا است.

شهید سلیمانی به معنای واقعی انقلابی است

وی ادامه داد: امروز سخت‌ترین شرایط اقتصادی علیه مردم ایران اسلامی در جریان است اما در چنین شرایطی سپاه پاسداران با خون و تمام وجود مقابل آمریکا اسرائیل می‌ایستد.

حاجی بابایی یادآور شد: سردار سلیمانی طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی یک مکتب و انسان به معنای واقعی انقلابی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با عنوان اینکه در دنیا جزو قدرتمندترین کشورهای دنیا هستیم، ادامه داد: امروز آمریکا در تمام مناطق فعالیت می‌کند و ایران اسلامی در تمام مناطق دنیا با استکبار جهانی درگیر است.

وی با اظهار اینکه به فضل الهی هر روز ما جلوتر هستیم و آمریکا دچار استیصال شده است، گفت: اگر از آخرین معبر عبور کنیم قدرت جهانی ما تثبیت می‌شود و در حال جهانی شدن هستیم تا مردم شرافتمندانه حسینی زندگی کند.

حاجی بابایی یادآور شد: باید در میدان بایستیم و کارها را تمام کنیم زیرا بایدن و دیگران با آن حال خرابشان نمی‌توانند کاری بکنند و در آینده‌ای نه چندان دور اخبار خوشی را در مسائل بین المللی، سیاسی و اقتصادی خواهیم شنید.

وی با اظهار اینکه مازندران استان شهدا و امامت، بزرگان و عرفا و پرافتخاری است، گفت: مازندران در طول تاریخ اهل بیتی بوده است

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار