حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت ۱۳آبان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 04 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، در متن این بیانیه آمده است:

سالروز مبارزه با استکبار جهانی امسال با شکست دیگر آمریکا در سرقت نفتکش ایران ،از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وشنیده شدن صدای خورد شدن اقتدار پوشالی آن مصادف شد .
نظام استکباری آمریکا که قریب ۷۰سال است از هیچ جنایت و چپاول سرمایه های ملت ایران دریغ نکرده و همه امکانات جاسوسی و نظامی و سیاسی خود را برای بزیر سلطه
درآوردن ملت عزتمندایران بسیج کرده که جلوه های آنرا در تحمیل قانون کاپیتولاسیون در آبان ۴۳و کشتار نوجوانان دانش آموزدر آبان ۵۷دیده و بیاد داریم.
با تسخیر لانه جاسوسی اش در چنین روزی،آنچنان تحقیر شد که ابهت و اقتدار دروغین آن در افکار عمومی جهان شکست و حمله اش به طبس نه تنها آن را جبران نکرد بلکه با شکست عملیات طبس در برابر اراده الهی
تن به قرارداد الجزایر برای بازپس گیری جاسوسانش داد.
ملت ایران با دومین انقلاب خود در ۱۳آبان ۵۸ دست آمریکا را از چپاول کشوروحمایت از ضد انقلاب قطع وجوهره ضد استکباری انقلاب اسلامی را متجلی و۴۲سال است با توطئه ها و دسیسه های این قدرت برای دخالت در امور منطقه وتجاوزش به حقوق ملتها،مبارزه میکند.
در طی این سالها عوامل غرب گرا و خودباخته ی داخلی تلاش کرده اند با تئوری ،کنارآمدن با کدخدا،رابطه و مذاکره با آمریکا ،مسیر بازگشت دوباره آمریکا به کشور را هموار سازند که بحمدالله موفق نشده اند .
اینان که امروز تنش با آمریکا را بی نتیجه می دانند،کسانی هستند که چشمانشان در برابر،استقلال بدست آمده و پیشرفتهای شگرف کشور کور است ،وادادگی انهابه غرب اجازه نمیدهد،دستاوردهای ،ناشی از قطع دست آمریکا از منطقه راشمارش کنند.
امروز ملت ایران باید لانه های جاسوسی کشف نشده را کشف و با عناصر نفوذی غربگرا در سیستم اجرایی و برنامه ریزی کشور مقابله،و پرچمداری مقابله با استکبار را از دست نداده وهژمونی آنرا کاهش جلوی یکه تازی او در جهان را بگیرد .
امروز هرگونه تجدید مذاکره با آمریکا بدون رفع تمام تحریمها و راستی آزمایی آن و عدم دخالت در توانمندی موشکی و فن آوری صلح آمیز هسته ای و عدم دخالت در امور ایران و خروج از منطقه،به ضرر منافع ملی است.
ملت ایران بویژه نسل جوان باید با تداوم موضع ضد استکباری نظام جمهوری اسلامی ،مسیر توسعه و پیشرفت خود را بدون کوچکترین اتکا به این نوع قدرتها،طی وبا سیاست چند جانبه گرایی،قدرت این نظام سلطه را بسوی افول سو ق دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار