بدینوسیله به اطلاع مردم شریف شهرستان دهلران می‌رساند عملیات اضطراری تعمیرات خط انتقال گاز اندیمشک - دهلران به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 05 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام اعلام کرد:بدینوسیله به اطلاع مردم شریف شهرستان دهلران می‌رساند عملیات اضطراری تعمیرات خط انتقال گاز اندیمشک - دهلران به اتمام رسیده و محدودیت‌های اعمال شده شهروندان در مصرف گاز به پایان رسیده و مشترکین گرامی می‌توانند بصورت عادی از وسایل گازسوز مورد نیاز استفاده نمایند.

ضمن پوزش و عذر‌خواهی از مردم عزیز شهرستان در اعمال محدویت مصرف و تشکر از همراهی و همکاری آن‌ها در رعایت حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز در این مدت، خوشبختانه با تمهیدات فنی و تخصصی اندیشیده شده همکاران ما در شرکت انتقال گاز و گاز استان در اجرای مرحله به مرحله انجام این تعمیرات، با طولانی‌تر کردن زمان اجرای عملیات و تزریق شبانه گاز به شبکه دهلران، مانع از قطع گاز مشترکین خانگی شدند.

با توجه به شروع فصل سرما و جلوگیری از قطع گاز هم میهنان گرامی در اقصی نقاط کشور، از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات و الزامات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز، با رعایت حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز و تنظیم سیستم‌های گرمایشی مطابق دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) در بهره‌مندی همه هموطنان از نعمت گاز طبیعی سهیم باشند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار