کد خبر: ۱۰۰۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 07 November 2021

آیین تودیع و معارفه شهرداران جدید و قدیم سی سخت برگزار شد + تصاویر

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آیین معارفه شهردار جدید شهر سی سخت امروز یکشنبه 16 آبان ماه 1400  با حضور پناهی فرماندار شهرستان دنا،ستار هدایت خواه(نماینده حوزه انتخابیه بویر احمد و دنا در مجلس دور هفتم و هشتم شورای اسلامی )محمودی رئیس دادگستری شهرستان دنا،غریب پور دادستان شهرستان دنا،معاونت فرمانداری دنا،بخشدار شهرستان دنا،جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مردم برگزار گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علی فرد،شهردار قبلی سی سخت به دلیل بیماری و کسالت در این آیین تودیع و معارفه حاضر نشد.

شهردار جدید سی سخت:با ایجاد درآمد های پایدار میتوانیم از این بحران خارج بشویم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۵

آیین تودیع و معارفه شهرداران جدید و قدیم سی سخت برگزار شد + تصاویر

کیانوش صیادی شهردار جدید سی سخت در آیین تودیع و معارفه گفت: تشکر میکنم از اعضای شورای شهر که به بنده اعتماد کردند و اینجانب را به عنوان شهردار سی سخت انتخاب کردند.

وی در ادامه بیان کرد:تشکر ویژه از مردم زادگاهم شهر سی سخت دارم و از شوراهای قبلی و شهردار قبلی شهر سی سخت، از مسئولین،نیروهای امنیتی و نظامی و کلیه خیرین و در راس از دکتر هدایت خواه که از همان ابتدای وقوع زلزله تا کنون به شهروندان زلزله زده کمک  کردند.

صیادی گفت: همان گونه که اطلاع دارید شهرداری شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر چون از منابع درآمدی پایداری خوبی برخوردار نیستند و اگر کمک دولت نباشد پیشرفتی نخواهد داشت که در نتیجه سبب بدهکاری بسیار بالای  در شهرداری  می شود و شهرداری سی سخت نیز مستثنی نیست و در همین ابتدای کار موجودی خزانه شهرداری۵۰ میلیون تومان است اما بیش از 15 میلیارد تومان بدهی بر بدنه شهرداری حاکم می باشد.

شهردار جدید شهر سی سخت گفت: دولت باید به کمک شهرداری ها بیاید و با ایجاد درآمد های پایدار سبب خروج از این بحران شود.

صیادی به تعدادی از برنامه های کاری خود با دید کوتاه مدت اشاره کرد و گفت:در ابتدای کار خود برنامه هایی چون ایجاد و توسعه غرفه های زیبا برای سوغاتی های شهر سی سخت،طرح ساخت مسیر تفریحی پارک تا پارک برای کالسکه سواری، طرح واگذری زمین های دلون برای کشت گل محمدی، ایجاد فواره بزرگ آب مصنوعی برای تپه قلات،کاشت گل در پیاده روها، استفاده از ظرفیت نخبگان در کمیسون ها و جلسات آموزش تخصصی و ضمن خدمت کارکنان،جدول گذاری معابر شهری،گسترش فضای سبز و چندین برنامه فرهنگی واقتصادی با همکاری مردم برای آبادانی شهر توریستی سی سخت خواهیم داشت.

شهردار سی سخت به افتتاح حساب برای کمک های خیرین اشاره کرد و گفت:خدمات و برنامه های شهرداری را تنها در آسفالت کردن و جدول گذاری و سایر اقدامات خلاصه نخواهیم کرد بلکه با ورود به برنامه های اقتصادی،فرهنگی و غیره ورود خواهیم کرد.

کیانوش صیادی اظهار کرد:عملکرد ما را مردم در آینده ای نزدیک خواهند دید و خودشان در خصوص نتیجه کار و اقدامات ما در همین ابتدای کار قضاوت خواهند کرد و شروع کار خود را با لکه گیری آسفالت خیابان ها و توسعه معابر و پیاده روی ها شروع می کنیم.

هدایت خواه:مردم سی سخت همیشه قانونمند و پای کار بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۵

آیین تودیع و معارفه شهرداران جدید و قدیم سی سخت برگزار شد + تصاویر

ستار هدایت خواه نماینده ادوار گذشته شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکر ویژه می کنم از مردم شهر سی سخت به خاطر تحمل مشکلات متعدد و خویشتن داری که در طول این مدت زلزله داشتند و تشکر می کنم از

شهروندان شهر سی سخت به خاطر انتخاب شورای جوان و پای کار و از شورای ششم شهر سی سخت بخاطر انتخاب مهندس صیادی که از نیروهای پای کار و انقلابی هستند.

این کارشناس امور فرهنگی نسبت به شناخت و تجربه خود از مردم سی سخت گفت: مردم شهر سی سخت هیچ گاه در هیچ  انتخاباتی تنشی نداشتند و همیشه پایبند به قانون بودند.

وی گفت اشاره به انتخاب شورای سی سخت و گزینه شهرداری این شهر کرد و گفت:تشکر از شورای اسلامی شهر سی سخت که یک نیروی جوان انقلابی و جهادی را انتخاب کردند چرا که ایشان در شب اول زلزله پای کار آمدند و در امر خدمت رسانی و کمک به مردم شهر سی سخت از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نکردند، ایشان با نیروهای انقلابی از نزدیک با برنامه ریزی دقیق پای کار آمدند و کمک های فراوانی را برای زلزله زدگان انجام دادند.

این عضو جبهه پایداری در استان اظهار داشت: انتظار داریم شورا و شهردار جدید همکاری با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هرگونه تنش و درگیری پرهیز کنند و به مردم خدمت کنند، امیدواریم این شورا و شهردار با همدلی و همکاری هم که اهل تقوا و انقلابی هم هستند بتوانند شورا و شهردار نمونه استانی و کشوری شوند، انتظار می رود با توجه به حادثه زلزله شهر سی سخت از این به بعد کارشناسی تر عمل شود و بافت فرسوده شهر و جاهای خسارات دیده مرمت شوند و نمای بسیار زیبایی با همکاری بنیاد مسکن برای زیبا سازی منظر شهر سی سخت انجام دهند.

وی گفت: ظرفیت تولیدات کشاورزی و گردشگری شهر سی سخت بسیار بالاست که می طلبد مسئولان استانی آستین همت بالا بزنند و به کمک شهر سی سخت بیایند و مشکلات به وجود آمده را با همکاری خود مردم برای تقویت روحیه شهروندان شهر سی سخت انجام دهند.

مسوول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:خدمات رسانی ما به مردم زلزله زده این شهر هنوز تمام نشده است و همه نیروهای ما پای کار هستند.

دادستان دنا:زیبنده نیست در سال حمایت از تولید و اشتغال عده ای سنگ اندازی کنند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۰

آیین تودیع و معارفه شهرداران جدید و قدیم سی سخت برگزار شد + تصاویر

دادستان شهرستان دنا ضمن تبریک به شهردار جدید سی سخت گفت: امیدواریم اعضای شورای شهر و شهردار جدید بتوانند با همدلی و هم فکری شورا و نخبگان موجود در شهر سی سخت استارت پیش به سوی سی سختی زیبا را از بزنند و شاهد توسعه سی سخت باشیم.

غریب پور گفت: چند نکته هم به خودم و هم به مدیران یادآوری می کنم:در گره گشایی و خدمات رسانی به مردم کم نگذارید و عدل را سرلوحه تمامی کارهای خود قرار دهیم.

وی در ادامه گفت:در حفظ و نگهداری اموال عمومی و بیت المال پاک باشیم و در نگهداری آن دقت کنیم و خدا نکند مدیری دستش به مال حرام و بیت المال آلوده شود.

غریب پور عنوان کرد:همیشه اختلاف نظراتی در بین ارگانها وجود دارد که نیاز نیست این موضوع رسانه ای شود و افکار عمومی با خبر بشوند اما باید اکثر مواقع راه را برای کارهای خوب هموار کنیم و مشکلات را از درون ریشه یابی و حل فصل کنیم.

وی گفت در سالی که به ما امر کرده اند سال اشتغال و تولید باشد اما به ما گزارش داده اند که برای راه اندازی کارخانه سنگ شکن شهرداری سی سخت استعلامات زیادی خواسته اند که این زیبنده نیست و پشت همین تریبون از دستگاه های متولی میخواهم در اینباره تجدید نظری صورت بگیرد.

فرماندار دنا: اعضای شورای ششم سی سخت و شهردار جدید همه از جنس جهادی، انقلابی و پای کار هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۶

آیین تودیع و معارفه شهرداران جدید و قدیم سی سخت برگزار شد + تصاویر

فرماندار شهرستان دنا در ابتدای بیانات خود اشاره به وضعیت بحرانی مردم شهر سی سخت در ابتدای وقوع زلزله کرد و گفت:بر اثر وقوع یک حادثه دلخراش زخمهایی بر بدنه این شهر به وجود آمد و در پی آن مردمی که خود زخم داشتند،اما مشاهده کردیم وقتی برای اهدای کمک های مردمی به خانه های آنها مراجعه می کردیم مشاهده می کردیم ابتدا سوال از وضعیت همسایه خود می کردند و انتظار داشتند ابتدا به وضعیت آنها رسیدگی شود.
وی گفت:با وجود سختی های زلزله سی سخت اما زیبایی هایی داشت و این کمک ها  و بخشش های مردمی،زیبایی این حادثه تلخ بود.
پناهی گفت:زلزله ای اتفاق افتاد و همه پای کار آمدند و عملیات کمک و امداد رسانی و در روزهای بعد عملیات آوار برداری و تخریب صورت گرفت.
فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه اعتبار خوبی به شهرستان دنا ابلاغ شد گفت:اگر چه در ابتدای وقوع زلزله آمارهای متفاوتی به تهران داده شد اما در نهایت با ورود همه دستگاه های دولتی و نظامی و با جمع بندی کامل آمار نهایی و دقیقتر به تهران ابلاغ گردید که از این آمار 1920 واحد تعمیراتی و 915 واحد تخریبی برای شهر سی سخت ثبت گردید.

رئیس شورای تامین شهرستان دنا استمهال تسهیلات برای زلزله زدگان و واحد های تولیدی آسیب دیده را از مطالبات مردم این شهر دانست و گفت:مطابق با قانون مصوب مجلش شورای اسلامی، استمهال تسهیلات بانکی و استمهال تسهیلات واحد های تولیدی خسارت دیده و پرداخت خسارت به این واحد ها دو تا از مطالبات اصلی مردم زلزله زده سی سخت است که پیگیری هایی انجام گرفته است اما هنوز اجرایی نشده است.

وی گفت:اقداماتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام ره و صندوق کارآفرینی امید شهرستان در حوزه کمک به اصناف و مشاغل خرد  آسیب دیده صورت گرفت که جای تقدیر دارد.

پناهی گفت: از آنجایی که جمعت روستایی ما نسبت به شهرستان های دیگر بالا است پس باید توجه ویژه ای به شهرستان دنا شود.

وی گفت: جمعیت روستایی شهرستان دنا نسبت به شهرستان های دیگر استان در رده بالا قرار دارد و همین موضوع باعث سختی کار و کندی روند عملیات اجرایی می شود.

پناهی عنوان کرد: میوه های شهر سی سخت به برخی کشورهای حوزه خلیج فارس به اسم استان های دیگر به فروش می رسد که باید باغداران و جهاد کشاورزی با همدلی این موضوع را پیگیری نمایند و با نام شهر سی سخت در عرصه صادرات میوه وارد بازار جهانی شود.

وی گفت: شورای این دوره شهر سی سخت همه از جنس جهادی، انقلابی و پای کار هستند و این بار شهرداری را انتخاب کرده اند که جوانی شجاع، انقلابی و جهادی و از نیروهای متخصص در حوزه شهر سازی است که مطمئنا آینده خوبی در انتظار شهر زیبای سی سخت خواهد بود.

فرماندار دنا گفت: شهرستان دنا تنها شهرستانی است که شهرک صنعتی ندارد که جدیدا حدود ۵۰ هکتار زمین مورد نیاز تامین گردیده است و منتظر عملیات اجرایی آن هستیم، عملیات جاده یاسوج به سی سخت که مشکلاتی داشت با همدلی ادارات مربوطه حل و فصل گردید و در حال عملیات است، شهردار قبلی شهر سی سخت زحمات بسیار زیادی برای شهر سی سخت کشیدند که مخصوصا در زمان زلزله تلاش های فراوانی انجام داد که امیدواریم در هر کجا هستند موفق باشند.

تقی زاده: شهردار جدید سی سخت فردی با کارنامه عملکردی موفق، انقلابی و با روحیه جهادی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۵

آیین تودیع و معارفه شهرداران چدید و قدیم سی سخت برگزار شد + تصاویر

رئیس شورای شهر سی سخت با بیان اینکه شهردار جدید شهر سی سخت فردی با کارنامه عملکردی موفق، انقلابی و با روحیه جهادی می باشد، اظهار کرد: در انتخاب شهردار به جد به خوش‌نام و انقلابی بودن گزینه ها توجه کردیم و از میان منتخبان شورای شهر ششم به این موضوع اعتقاد داشتیم و در انتخاب شهردار دقت لازم را کردیم.

وی گفت:عملکرد شورای ششم شهر سی سخت بعد از وقوع زلزله 29 بهمن 99 سی سخت قابل قبول بوده و تمام تلاش خود را جهت رفع مطالبه های مردم انجام داده و در ادامه خدمت چند ساله خود نیز انجام خواهیم داد.

رئیس شورای شهر سی سخت به مطالبات اصلی مردم سی سخت بعد از زلزله اشاره کرد و گفت:استمهال تسهیلات بانکی مردم زلزله زده،پرداخت تسهیلات ساخت و معیشتی،استمهال و پرداخت تسهیلات بانکی واحد های تولیدی شهر سی سخت از مهمترین مطالبات مردم حادثه دیده سی سخت بود که در بخش استمهال تسهیلات بانکی مردم و واحد های تولیدی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

تقی زاده تاکید کرد: مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌هایی که منجر به اداره بهتر شهر می‌شود، مهم است. این موضوع شعاری نیست و باید برای آن برنامه تعریف شود. باید از معتمدینی که در سطح محلات می توانند به تحلیل دقیقتر مسائل شهر کمک کند، استفاده کرد. نظارت مردمی باید شکل بگیرد و این نظارت از طریق فضاهای محلی به‌وجود می‌آید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار