نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: هر گونه سهل‌انگاری و بی تفاوتی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف والای این انقلاب شکوهمند، گناهی نابخشودنی است.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 08 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آئین تکریم و معارفه استاندار مرکزی افزود:انقلاب اسلامی امانت امام راحل برای ملت ایران است و آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند برای حفظ و صیانت از آن تلاش کنند.
وی با بیان اینکه شرط موفقیت دولت سیزدهم انتخاب مدیران و مسئولینی صادق و شایسته و با نیت خالص وارد شدن در حل مشکلات مردم است یادآورشد: انتظار می‌رود استاندار جدید با استفاده از نیروهای مخلص و شایسته برگ زرینی به تاریخ انقلاب اسلامی و استان حضرت امام(ره) بیفزاید.
وی افزود: استان مرکزی استان مفاخر است که در راس همه مفاخر، حضرت امام خمینی(ره) است و از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که باید حکیمانه و با تدبیرات صحیح از آنها برای حفظ منافع مردم و جامعه بهره‌برداری کرد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای ولایت فقیه و مردم سالاری دینی فصل جدیدی در جهان بشریت گشود گفت: این امانت الهی در طول ۴۲ سال گذشته با وجود همه مجاهدت ها و ایثارگری‌ها به خوبی حفظ شده و باید با قوت از این امانت بزرگ پاسداری و محافظت کرد.
وی با بیان اینکه همانطور که دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران در عملیات موفقیت آمیز شکست نیروهای آمریکایی در سرقت نفتکش ایرانی در دریای عمان سیلی محکمی به شیطان بزرگ زدند افزود: لازم است این حماسه آفرینی در همه عرصه‌های بین المللی ظهور و بروز داشته باشد و قدرت انقلاب اسلامی را به رخ دنیا بکشاند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای پیشبرد اهداف انقلاب در استان و کشور باید در دستور کار مدیران قرار گیرد گفت: نباید به دلیل منافع شخصی و حزبی مصلحت‌ها و منافع مردم و نظام اسلامی نادیده گرفته شود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی یادآورشد: اخلاص و شایسته سالاری رمز موفقیت دولتمردان در ایران اسلامی است ،همه باید برای تحقق عدالت در جامعه تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم با بیان اینکه خداوند، مردم و وجدان آدمی سه مرجع ارزیابی عملکرد انسان است گفت: مدیران باید با آگاهی از این سه اصل اساسی برنامه‌های خود را تدوین و برای رفع مشکلات و آمال مردم اقدام کنند.
بهروز اکرمی با بیان اینکه دولت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس یک فرآیند قانونی با رای مردم و تنفیذ مقام معظم رهبری انتخاب می‌شوند افزود:دولت سیزدهم هم بر همین اصل انتخاب شده و هر ایرانی که نسبت به آینده کشورش دغدغه‌مند است وظیفه دارد از این دولت در حل مشکلات مردم و کشور حمایت کند.
وی ادامه داد: انتصاب دکتر فرزاد مخلص‌الائمه که اهل این استان است به عنوان استانداری مرکزی نقطه قوتی برای پیشبرد اهداف انقلاب در این استان است و با توجه به اینکه ایشان نسبت به نقاط قوت و ضعف استان اشراف کامل دارند زمینه توسعه استان فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار