رییس صندوق کارآفرینی امید اسفراین گفت: نیمه نخست امسال ۱۶۶ طرح تولیدی از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری با حمایت این صندوق در مناطق مختلف شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 14 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمود مسکنی اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها ۱۷۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل  تسهیلات قرض الحسنه طرح اشتغال روستاییان و عشایر پرداخت شد که این طرح ها با نظارت دقیق صندوق کار آفرینی امید شهرستان به طور کامل اجرایی شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها موجب اشتغال حدود  ۲۷۰ نفر  به طور مستقیم شد، اظهار داشت: از مهم‌ترین ویژگی این طرح های تولیدی اجرای  ۱۱ طرح  تولیدی برای نخستین در شهرستان بوده است.

 

رییس صندوق کارآفرینی و امید اسفراین  پیاده سازی طرح های شاخص  هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار  را از جمله اقدامات این صندوق در حوزه  ایجاد اشتغال در اسفراین ذکر کرد و افزود:  در روستای سارمران کشت محصولات گلخانه ای  در روستای الست گلیم بافی  و روستای سرچشمه پرورش ماهی قزل آلا و طرح روستای بدون بیکار  نیز در روستای حسین آباد خانکور پیاده سازی شده است.

مسکنی افزود: ۱۱ طرح تولیدی در حوزه های صنعت ، گردشگری و خدماتی را  که از اعتبارات صندوق  کار آفرینی  برای نخستین در شهرستان ایجاد شده است.

رییس صندوق کار آفرینی و امید اسفراین افزود: طرح تولیدی کارخانه تولید سیبک و قطعات خودرو ،مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین، گلخانه هیدروپونیک، ترمینال پسته شهرستان، کشتار گاه صنعتی دام سبک و سنگین کارگاه زغال فشرده، تنها هتل آپارتمان در سطح شهرستان،  تولید جدول، کف پوش و کارگاه ظروف چینی در روستای بام  از جمله طرح تولیدی که برای نخستین در شهرستان  راه اندازی شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار