مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه فعالیت تعدادی از اتوبوس‌های بخش خصوصی به دلیل انقضای زمان فعالیت مخازن گاز متوقف شده بود، گفت: قرارداد تعویض مخزن ۱۵۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها با یکی از شرکت‌های خودروساز داخلی منعقد شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 14 November 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع روز یکشنبه اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته از موسسه ملی استاندارد، وزارت صمت، کارخانه های تولید کننده مخزن گاز و کارخانه های خودرو ساز داخلی، قرارداد تعویض مخزن ۱۵۰ دستگاه اتوبوس گاز امروز امضا شد.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور حمایت از بخش خصوصی صورت گرفته چرا که بخش خصوصی توان پرداخت هزینه های مربوطه را نداشته و اگر این حمایت ها نباشد و از چرخه فعالیت خارج شوند، باعث تجمع و تراکم مسافر در شبکه اتوبوسرانی خواهد شد.

ترفع با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تعویض مخزن سی ان جی مابقی اتوبوس‌‏های گازسوز صورت گرفته است، افزود: تا پایان سال قرارداد تعویض مخزن ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گازسوز دیگر با کارخانه‌های خودروساز داخلی منعقد می شود و مرحله به مرحله این اتوبوس ها به چرخه خدمت رسانی باز می گردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن قدردانی از وزارت نفت و وزارت کشور که همکاری شایسته‌ای در زمینه تعویض مخازن اتوبوس‌‏های گازسوز داشته‌اند، خاطر نشان کرد: اگر این کمک ها و مساعدت ها تداوم داشته باشد و این اتوبوس ها سریعتر به چرخه خدمت‌رسانی بازگردند، تاثیر بسزایی در کاهش تراکم مسافر در شبکه اتوبوسرانی خواهد داشت و ناوگان اتوبوسرانی با تعداد بیشتری اتوبوس به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار