فرماندهی انتظامی اسفراین خبر داد:
فرمانده انتظامی اسفراین از انهدام باند 4 نفره سارقان اماکن خصوصی و دولتی با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ 15 November 2021

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از انهدام باند 4 نفره سارقان اماکن خصوصی و دولتی با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مجید یگانه پور" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در سطح شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


وی با اشاره به اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که ارزش اموال مسروقه بیش از 2 میلیارد ریال است، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سارقان را مورد شناسایی قرار دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی اعضای این باند حرفه ای که 4 نفر بودند را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به 20 فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند، یاد آور شد: در روند رسیدگی به این پرونده 2 نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.


سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در نتیجه راهی زندان شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با مجرمان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد و از مردم عزیز نیز همواره انتظار می رود ضمن توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار