مدیر شبکه بهداشت و درمان شازند گفت: اگر در کنار پوشش دهی مطلوب واکسیناسیون، موازین بهداشتی به خوبی رعایت شود، کرونا را شکست می دهیم.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 17 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مرتضی واعظ افزود: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون سراسری کلیه زیر ساخت ها و تمهیدات لازم اندیشیده شد، اما متاسفانه به موازات افزایش آمار واکسیناسیون، شاهد کاهش حساسیت مردم نسبت به موازین بهداشتی بودیم که این مهم باعث به تعویق افتادن زمان ریشه کنی بیماری شد، اما شهروندان توجه داشته باشند که بیماری تمام نشده و همچنان رعایت پروتکل های یکی از اصول اصلی پیشگیری است.
وی افزود: در حال حاضر با توجه به آخرین اطلاعات دریافت شده ۳ بیمار کرونایی در مرکز درمانی شهرستان شازند بستری و در حال دریافت خدمات می باشند و در چند روز اخیر هیچ گونه مورد فوتی ناشی از کرونا در سطح شهرستان به ثبت نرسیده است.
وی تاکید کرد: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون عمومی، ۹۲ هزار و ۷۷ نفر از جمعیت این گروه هدف دُز اول و ۷۲ هزار و ۱۲۹ نفر هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده اند و به عبارتی دیگر ۹۲ درصد از آن ها با دریافت نوبت اول و ۷۲ درصد با دریافت هر دو نوبت علیه ویروس منحوس واکسینه شده اند.
دکتر واعظ یادآورشد: دانش آموزان به دلیل حضور در اجتماع یکی از مهم ترین گروه های هدف ویروس کرونا محسوب می شوند لذا واکسینه شدن این گروه بسیار مهم می باشد در این راستا ۹ هزار و ۹۱۴ نفر(۹۴ درصد) دُز اول و ۶ هزار و ۴۲۴ نفر(۶۴ درصد) هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت و ایمن شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار