روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی درباره بیکار شدن 160 نیروی خدماتی این اداره کل توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 27 September 2015

تابناک آذربایجان غربی به نقل از جوان پرس :مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص حواشی پیرامون بیکار شدن ۱۶۰ نیروی خدماتی این اداره به جوان پرس گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان طی قرار داد یکساله با یک شرکت خدماتی و بر اساس قانون برگزاری مناقصه از پارسال ۱۶۰ نیروی خدماتی بکارگیری کرده بود تا امور تنظیفی این اداره را انجام دهند و شهریورماه پایان مهلت این مناقصه و فعالیت بود.

ناصر ناصری قامت افزود : با توجه به پایان یافتن مدت قرار داد این شرکت خدماتی در پایان شهریور ماه ، این اداره اقدام به برگزاری مناقصه جدید برای واگذاری امور خدماتی کرده است.

وی با اعلام اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد شرکت خدماتی جدیدی که برنده مناقصه بشود و روی کار خواهد آمد افراد فعلی را در اختیار بگیرد و یا افراد دیگری را جایگزین نکند ، خاطرنشان ساخت : بسیاری از شرکت های خدماتی خود دارای نیروی کار مستقل بوده و به احتمال زیاد پس از برگزاری مناقصه افراد فعلی از کار بیکار شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اذعان کرد : اداره کل راه و شهرسازی استان در قبال این افراد هیچ مسئولیتی نداشته و ندارد و چه بسا در خصوص نیروهای دیگر شرکت خدماتی مسئولیتی نخواهد داشت و افراد بکار گیری شده طرف حساب و استخدام شرکت خدماتی بوده و هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار