مدال‌آوران نابینا و کم‌بینای یزدی مسابقات پاراآسیایی بحرین روز چهارشنبه در بدو ورود به یزد در فرودگاه شهید صدوقی مورد استقبال جمعی از مردم و مسوولان قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 09 December 2021

به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم به اهمیت تکریم قهرمانان و مدال‌آوران به خصوص در رقابت‌های معتبر بین‌المللی اشاره کرد و گفت: ورزشکاران نابینا و کم‌بینا ظرفیت‌هایی هستند که باید با میدان دادن به آنها در راستای پیشرفت و کسب مقام‌ های بالاتر اقدام کرد.

علی‌اکبر عزیزی با قدردانی از تلاش ورزشکاران در رقابت‌ها افزود: این که یک ورزشکار نابینا و کم‌بینا بتواند با جابه‌جایی رکوردها در سطح بین‌المللی بدرخشد برای ما خوشحال کننده است که امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های خود بیشتر از گذشته در راستای تعالی ورزش استان و کشور گام برداریم.

این دوره از مسابقات پاراآسیایی در بحرین برگزار شد که علی حسن‌زاده توانست در رشته شنا با رکورد شکنی‌های خود ۶مدال طلا و نقره را کسب کند و سید محمدعلی موسوی ۲مدال نقره و برنز را به خود اختصاص دهد.

همچنین در رشته گلبال نیز محمد ایوب شهپر توانست در مسابقات به همراه تیم ملی به مقام برتر این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستان و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و حدود یک هزار نفر نابینا و کم بینا در ورزش یزد فعال هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار