نخستین هفته از دوره جدید مسابقات لیگ تیراندازی قهرمانی استان قم با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 11 December 2021

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته نخست از هفتمین دوره مسابقات تیراندازی باشگاه‌های استان قم در سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم به انجام رسید و تیراندازان شرکت کننده در ترکیب هشت تیم باشگاهی با یکدیگر رقابت کردند.

این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم برگزار می‌شود و این هفته تیم تیراندازی با تفنگ پیشرو از سد تیم  شهید لطفی‌نیاسر گذشت و تیم  سوفار مقابل تیم آتیه‌داران به برتری رسید، همچنین در ادامه مسابقات و در بخش تپانچه تیم صنایع سنگ جهان‌نما تیم  ستارگان را شکست داد و تیم اوج از سد تیم  آذرخش عبور کرد.

در حالی که این هفته تیم شهید زرّین با توجه به قرعه استراحت مسابقه‌ای نداشت، در بخش انفرادی و در رشته تفنگ بادی هادی غرباقی چهره شاخص تیراندازی قم که سابقه کسب عنوان از مسابقات داخلی و تجربه حضور در رقابت‌های بین‌المللی این رشته را دارد در ترکیب تیم شهید لطفی‌نیاسر به مقام نخست دست یافت، همچنین علیرضا دانشور از تیم آتیه‌سازان و حامد غرباقی از تیم پیشرو رتبه‌های دوم و سوم این بخش را کسب کردند.

سپس تیراندازان برتر رشته تپانچه بادی مشخص شدند که در رده‌بندی نهایی رتبه نخست به محمود جعفرغفار از تیم صنایع سنگ جهان‌نما تعلق گرفت، خدیجه هاشمی از تیم ستارگان به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و ماجد موسوی از تیم تیراندازی آذرخش رتبه سوم را به دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار