تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
قبل از ظهر امروز در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد تجمعات اعتراضی فرهنگیان در خصوص بحث رتبه بندی برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۱۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 13 December 2021

قبل از ظهر امروز در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد تجمعات اعتراضی فرهنگیان در خصوص بحث رتبه بندی برگزار شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این تجمع در یاسوج ابتدا در جلوی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد و پس از آن تجمع کنندگان در محل استانداری حاضر و خواستار حضور مسئولین و رساندن صدای اعتراض آن ها به مسئولین ارشد کشوری شدند .
در این تجمع نمایندگان تجمع کنندگان درخواست های خود را مطرح کرده و خواستار توجه جدی مسئولین به لایحه رتبه بندی خصوصا در بحث تعجیل در اجرا و همچنین اجرای کامل آن بدون دست بردن در اصل طرح شدند.
فیلم/ تجمع فرهنگیان یاسوجی
برخی تجمع کنندگان هم در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به سوء استفاده کنندگان احتمالی بیان کردند که تجمع ما صنفی است و اهل هیچ گروه یا حزبی هم نیستیم .
یکی از تجمع کنندگان گفت : این تجمع صنفی و برای احقاق حقوقی است که سال ها است نادیده گرفته شده است و در عمده دولت ها در بحث رتبه بندی و همطرازی حقوق وعده داده می شود اما عمل نمی شود .
فیلم / بیان درخواست ها از زبان برخی معترضین
در ادامه  معاون سیاسی و امنیتی استاندار به همراه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و تعدادی از اعضای شورای تامین در میان تجمع کنندگان حاضر شدند و ضمن شنیدن سخنان معترضین قول پیگیری و ارسال فوری درخواست ها برای مسئولین را ابیان کردند.
فیلم سخنان معاون سیاسی استاندار
لازم به توضیح است در این تجمع معترضین به دلیل آنچه بی توجهی مدیر کل طی دو روز گذشته به اعتصاب آن ها عنوان کردند اجازه صحبت به هادی زارع پور ندادند که البته معاون سیاسی دلیل این موضوع را پیگیری های کار انتقال پیکر مرحوم خواهش نیک از مشهد به استان توسط هادی زارع پور عنوان کرد . ضمن اینکه هادی زارع پور در تجمعات قبلی فرهنگیان حاضر می شد.
در پایان این برنامه ضمن قرائت بیانیه تجمع اعلام شد که فرهنگیان اعتصاب کننده بر سر کلاس خود حاضر می شوند تا ببینند در جلسه فردا چه تصمیمی در مجلس شورای اسلامی در خصوص رتبه بندی فرهنگیان گرفته می شود .
فیلم / قرائت ییانیه پایانی
تصاویر تجمع فرهنگیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار