طی احکامی جداگانه دو معاون و یک مدیر دانشگاه یاسوج معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 15 December 2021

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه یاسوج، " سرپرست حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه منصوب شد.

برپایه این گزارش " جناب آقای دکتر اسد معصومی اصل " به عنوان " سرپرست حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه " منصوب شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در بخشی از این حکم  آمده است: امید است با اتکال به ذات لایزال الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) و با هماهنگی مسئولین دانشگاه ،  بتوانید در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های مفید و موثری بریا توسعه و پیشرفت دانشگاه بردارید.

گفتنی است که دانشگاه یاسوج تاکنون معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیر فرهنگی و مدیر دانشجویی داشت که اخیرا و برای اولین بار معاون دانشجویی نیز معرفی شده است.

۳ انتصاب در دانشگاه یاسوج

همچنین طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه یاسوج، سرپرست حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

برپایه این گزارش " حجت الاسلام امراله اندرزیان " به عنوان " سرپرست حوزه معاونت فرهنگی ، اجتماعی دانشگاه " منصوب شد.

در بخشی از این حکم  آمده است: امید است با اتکال به ذات لایزال الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) و با هماهنگی مسئولین دانشگاه،  بتوانید در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های مفید و موثری بریا توسعه و پیشرفت دانشگاه بردارید.

۳ انتصاب در دانشگاه یاسوج

پیش از این " جناب آقای دکتر رضا دهبانی پور " این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.

۳ انتصاب در دانشگاه یاسوج

یادآور می شود که پی شاز این طی روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۰ نیز طی حکمی از سوی رییس دانشگاه یاسوج،  " آقای مسلم صبری منفرد " سرپرست مدیریت امور دانشجویی این دانشگاه منصوب شد

در بخشی ازاین حکم  آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی معاونت مربوطه و دیگر واحدهای دانشگاه در جهت حسن انجام وظایف و امور محوله موفق و سربلند باشید. پیش از این " آقای مجید رضوانی " این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد. / روابط عمومی دانشگاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار