نماینده مردم قم خطاب به مدیران ادارات گفت: همه ما عضو دولت هستیم و برای مردم مهم نیست که کدام اداره همکاری نمی‌کند، مردم مقصر این ضعف‌ها را دولت می‌دانند پس هرچه زودتر این مشکلات را با هماهنگی‌ها حل کنید.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 18 December 2021

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای قم که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم روستاها با مشکلات زیادی اعم از  کشاورزی، دامداری، مشکلات کم آبی و دیگر مسائل رو به رو هستند.

وی افزود: اعضای شورا ها باید تمام توان خود را به‌کار بگیرند تا مشکلات اهالی شهرها و روستاها را برطرف کنند، در شهرهای مختلف و حتی قم در دوره‌های قبلی تخلفاتی در بین اعضای شورا مشاهده شده اما در مقابل عملکردهای مثبت زیادی هم وجود داشته که بازتاب خوبی داشته است.

امیرآبادی در ادامه گفت: در دوره‌های مختلف مردم شکایات و گزارش‌های خود را از عملکرد و تخلفات شورای شهرها و روستاها به ما انتقال می‌دهند، اما در این دوره امیدواریم که با کمک دستگاه‌های نظارتی و اجرایی و با عملکرد صحیح اعضای شوراها دیگر شاهد این‌گونه تخلفات نباشیم.

نماینده قم اضافه کرد: یکی از دیگر مشکلاتی که مردم روستاها دارند کمبود زمین برای ساخت مسکن است که من از مسئولین بنیاد مسکن می‌خواهم اراضی که دیگر در آنها کشاورزی نمی‌شود تغییر کاربری داده و به اراضی مجاز روستاها الحاق کنند.

امیرآبادی ادامه داد: یکی از موثرترین طرح‌هایی که می‌تواند مشکلات روستاییان را حل کند طرح هادی است که بنیاد مسکن باید هرچه سریع‌تر پیگیر این طرح شود، اگر نیاز به تسهیلات بیشتر هم داشته باشید ما می‌توانیم مبلغی را اخذ کنیم تا اجرای این طرح با جدیت بیشتر و سریع‌تر صورت بگیرد.

نماینده مردم قم در پایان گفت: با هر اداره‌ای که اختلاف دارید، نشست‌های متعدد برگزار کنید تا این اختلافات از بین برود. مردم چه گناهی کرده اند که به خاطر اختلاف‌نظر شما اداره کل‌ها با مشکلات جدی روبه‌رو هستند؟ همه ما عضو دولت هستیم و برای مردم مهم نیست که کدام اداره همکاری نمی‌کند، مردم مقصر این ضعف‌ها را دولت می‌دانند. پس هرچه زودتر این مشکلات را با هماهنگی‌ها حل کنید، اگر نیاز باشد من هم می‌توانم وارد نشست‌های شما شوم و راهکارهایی ارائه دهم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار