مسوول روابط عمومی شرکت گاز استان البرز با اشاره به افزایش حوادث فصل سرما از مردم خواست در فصول بارندگی سال ضمن بازدید مستمر از کلاهک دوکش وسایل گاز سوز، مخاطرات منوکسیدکربن را جدی بگیرند.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 21 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» علی اصغر محسنی گفت: ورود سامانه های بارشی  همواره با وزش باد همراه بوده که خطری جدی برای جا به جایی کلاهک دودکش های وسایل گاز سوز است.

وی ادامه داد: پرتاب این کلاهک ها به مکان دیگر با خطر گازگرفتگی برای ساکنان خانه ها و مکان های دیگر همراه است.

مسوول روابط عمومی شرکت گاز البرز بیان داشت: این روزها آسمان البرزابری و همراه با بارش برف و باران است که انتظار می رود مردم در بازدید مستمر از لوله های وسایل گاز سوز نهایت دقت را به خرج دهند.

محسنی گفت : از مشترکان گاز طبیعی درخواست می شود تا برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، ضمن بازدید دستگاه های گازسوز و گرمایشی، لوله و دودکش ها، شیلنگ و بست متصل به آن ها، از صحت عملکرد سیستم های مورد استفاده اطمینان حاصل کنند.

مسوول روابط عمومی شرکت گاز البرز افزود: مشترکان به کارگیری  اهکارهای مصرف بهینه گاز طبیعی، از جمله تنظیم درجه حرارت آبگرمکن و پکیج در فاصله بین ۵۰ تا ۶۰ و رعایت دمای رفاه فضای مورد استفاده بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد از مصرف بی رویه گاز پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: همچنین  مشترکان با  خاموش کردن وسایل گازسوز غیرضرور و فضاهای بلااستفاده، در فراهم نمودن امکان بهره مندی همگانی از انرژی مورد نیاز برای گرمایش و نیازهای روزانه کلیه هم استانی های عزیز، همیار شرکت گاز استان البرز باشند.

وی اظهار داشت: تلفن  ۱۹۴ امداد متمرکز و مکانیزه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات، پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره فنی است.

شرکت گاز استان البرز حدود یک میلیون مشترک دارد.

حدود ۹۹ درصد جمعیت و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان البرز تحت پوشش شبکه گاز طبیعی هستند.

حوادث گازگرفتگی طی سال جاری حدود ۲۰ قربانی در البرز داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار