فرماندار گیلانغرب در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان گیلانغرب از واکسیناسیون ١٠٠ درصدی دانش آموزان در این شهرستان خبر داد و گفت: شاخص آلودگی هوا در گیلانغرب رو به بهبودی است.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 22 December 2021

حشمت رضایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در شهرستان گیلانغرب نیز مانند سراسر استان رو به بهبودی است اگر چه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسیناسیون همچنان ضرورت دارد.

وی افزود: خوشبختانه واکسیناسیون در گیلانغرب با استقبال قابل قبولی از سوی مردم همراه شده و تا کنون ٩٣ درصد دوز نخست واکسن و ٩٢ درصد نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

فرماندار شهرستان گیلانغرب با اشاره به بازگشایی مدارس و لزوم واکسیناسیون دانش آموزان خاطر نشان کرد: ١٠٠ درصد جامعه هدف دانش آموزان واکسینه شده و تزریق دوز سوم نیز به ١٠ درصد رسیده است.

وی در ادامه به وضعیت ناسالم هوای شهرستان اشاره‌ای داشت و گفت: میانگین ٢۴ ساعته ذرات معلق از ساعت ٩ صبح روز گذشته تا ٩ صبح امروز (چهارشنبه) در ایستگاه‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین شاخص عدد ۵٠٠ را نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب یادآور شد:، اما شاخص لحظه‌ای روندی کاهشی داشته که برای ایستگاه قصرشیرین عدد ١۶٠ را نمایش می‌دهد که بیانگر وضعیت هشدار و ناسالم می‌باشد.

رضایی تاکید کرد: اگر چه روند این جریان کاهشی بوده و تا چند ساعت آینده از آسمان استان خارج می‌شود و برای شهرستان گیلانغرب هم همین وضعیت اعلام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار