فرماندار شهرستان کنگاور با بیان اینکه این شهرستان از لحاظ امکانات زیرساختی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: این وضعیت نتیجه نگاه‌های بخشی سال‌های گذشته است.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 23 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «فرزاد الماسی» چهارشنبه شب در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر کنگاور با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، افزود: محرومیت و نامناسب بودن زیرساخت های شهری کنگاور نتیجه مستقیم توزیع نامناسب امکانات و همچنین کم‌توجهی و بی‌مهری به شهرستان‌های محروم شرق استان است.

او با بیان اینکه شهردار جدید کنگاور شروع خوبی داشته است، تصریح کرد: با کار جهادی و شبانه روزی می توان نواقص گذشته را جبران و مسیر درست توسعه شهری کنگاور را هدایت کرد.

فرماندار کنگاور در ادامه تاکید کرد: شورا و شهرداری با تلاش بیشتر برای تجهیز و تحصیل درآمدهای پایدار، مسیر توسعه عمرانی این شهر و پرداخت حقوق های عقب افتاده کارکنان شهرداری را تسریع کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه آرامستان این شهر از نظر بصری بسیار وضعیت نازیبایی دارد، تاکید کرد: ساماندهی آرامستان با استانداردهای لازم و نظارت صحیح بر تدفین اموات مورد توجه قرار گیرد.

الماسی همچنین تاکید کرد: کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری کنگاور مدت بسیار زیادی است که غیرفعال شده و مردم در این راستا گلایه‌مند هستند که هر چه سریع تر باید این کمیسیون فعال شود.

فرماندار کنگاور با تاکید بر لزوم جمع‌آوری زباله از درب منازل و در ساعت مشخص، اظهار کرد: با انجام این کار مخازن جمع‌آوری زباله برچیده شده و دیگر شاهد پدیده «زباله گردی» نیز نخواهیم بود.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد که دارای یک بخش مرکزی، پنج دهستان و ۸۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار